حمله عادل فردوسی پور و AFC به رکورد لایو اینستاگرام
در حال حاضر رکورد لایو اینستاگرامی در اختیار «آجون ایلیجالی» مجری مطرح ترکیه‌ای است اما شاید فردوسی پور بتواند این رکورد را بشکند

آیا لایو بازی پرسپولیس و اولسان، رکورد می‌شکند؟

از ساعت 15:30 دقیقه امروز در حالی که اکثر کانال‌های ورزشی آسیا بازی فینال لیگ قهرمانان بین پرسپولیس و اولسان کره جنوبی را پخش خواهند کرد، پیج فارسی ای اف سی هم به صورت زنده با گزارش عادل فردوسی پور، بازی را لایو می رود.

جذابیت گزارش عادل در روزهای دوری او از تلویزیون، به اندازه ای بالا بوده که در 24 ساعت گذشته صفحه ایرانی ای اف سی یک رکورد فوق العاده به جای گذاشته است. از حدود 200 هزار فالوور، تا ساعت 10:30 دقیقه امروز، این پیج به یک میلیون و 600 هزار فالوور رسیده است.

بدون شک این یک رکورد فوق العاده برای عادل و کنفدراسیون فوتبال آسیاست. هر لحظه هم به تعداد فالوورهای پیج اضافه و اضافه می شود. این را فراموش نکنید بعضی ها هم ممکن است صفحه فارسی کنفدراسیون را فالوو نکنند ولی بازی پرسپولیس و اولسان را از طریق آن و با صدای عادل گوش کنند.

هیچ بعید نیست امروز فردوسی پور بتواند رکورد لایوهای اینستاگرام را بشکند. البته اگر این اتفاق بیفتد، همه چیز به نام صفحه فارسی کنفدراسیون می خورد، نه عادل چراکه پیج متعلق به آنهاست اما به هر حال برای ایرانی‌ها، رکورد شکنی برای عادل خواهد بود.

در حال حاضر رکورد لایو اینستاگرامی در اختیار آجون ایلیجالی مجری مطرح ترکیه‌ای است. او که صاحب کانال تی وی هشت ترکیه هم هست، رکورد لایو را با 3 میلیون بیننده شکست. در جایگاه دوم دنیل هرناندز خواننده، ترانه سردا و شخصیت رسانه‌ای آمریکا قرار دارد. لایو او دو میلیون بیننده داشت.

حالا امروز با توجه به روند تساعدی صفحه فارسی ای اف سی در جذب فالوور و هیجانی که گزارش عادل برای بینندگان دارد، هیچ عید نیست امروز رکورد تازه ای در این زمینه ثبت شود. هنوز چند ساعت تا شروع بازی باقیمانده و قاعدتا شانس عادل و کنفدراسیون برای شکستن رکورد زیاد است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir