کیک تولد 36 سالگی رونالدو چه شکلی بود؟ عکس
جشن تولد 36 سالگی رونالدو در کنار جورجیا و فرزندانش برگزار شد

برگزاری جشن تولد ساده رونالدو در کنار نامزد و فرزندانش

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، به تازگی 36 شده است. او همچنان در این سن عملکرد خوبی دارد و در ترکیب بیانکونری‌ها می‌درخشد. رونالدو در تیم ملی پرتغال هم اهداف بلندپروازانه‌ای دارد و فاصله چندانی تا شکستن رکورد علی دایی و تبدیل شدن به بهترین گلزن کل تاریخ بازی‌های ملی ندارد.

اما رونالدو تولد 36 سالگی خود را کاملا ساده و بدون حاشیه و دردسر برگزار کرد. او در این روز به عنوان تفریح به همراه نامزد خود به برف‌بازی و اسنوموبیل سواری مشغول شد و پس از آن هم شب را به همراه فرزندان خود و جورجینا رودریگز سپری کرد و مشغول خوردن کیک تولد خود شد.


جشن تولد 36 سالگی رونالدو در کنار اعضای خانواده اش

جشن تولد 36 سالگی رونالدو در کنار اعضای خانواده اش

این کیک که برای تولد 36 سالگی فوق ستاره پرتغالی یوونتوس تدارک دیده شده است، به شکل پرچم پرتغال است و در واقع به نظر می‌رسد که عشق رونالدو به کشورش پرتغال و تیم ملی این کشور باعث شده تا کیک او هم به همین شکل ترتیب داده شود و در حقیقت رونالدو به عنوان یک قهرمان در کشور پرتغال، کیک تولدی به شکل پرچم کشورش و به عشق تیم ملی پرتغال که کاپیتانش است، دارد.

باید دید عملکرد رونالدو در بازه 36 سالگی تا 37 سالگی به چه شکل خواهد بود و او کم کم به پایان خط می‌رسد یا همچنان در اوج باقی می‌ماند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net