افشاگری مدافع جنجالی استقلال درباره سفارشی بودن!
حاج محمدی نمی‌خواهد خیلی درباره اختلافاتش با سرمربی سابق استقلال حرف بزند

امین حاج محمدی از شرایطش می گوید

حضور و البته جدایی امین حاج محمدی از استقلال جنجالی بود. این بازیکن بعد از درخشش در نفت تهران به جمع آبی ها ملحق شد. در آن زمان شایعاتی مطرح شد که او به واسطه دوستی و سفارش یکی از بازیکنان نامی استقلال، به این تیم رفته.

حاج محمدی در واکنش به این شایعات بعد از چند سال می گوید: «اصلا اینطوری نبود که دوست نزدیکم در استقلال من را سفارش کرده است. اصلا بازیکنی که می گوئید، بعد از من با استقلال قرارداد بست. این چیزها نبود. همان زمان آقای صالح دستیار آقای مظلومی به من گفتند تو نفر اول لیست کادر فنی هستند. آن موقع من بازیکن تیم ملی بودم و با نفت به جمع 8 تیم برتر آسیا رفتیم. نیاز به سفارش نبود. از 10 تیم لیگ برتر با رقم های بیشتر هم پیشنهاد داشتم.»

حاج محمدی به اتفاق عجیبی که برایش در دو بازی استقلال هم افتاد واکنش نشان داد. در دیدار نفت تهران و صبا(دومی در جام حذفی) او در شروع بازی روی نیمکت بود ولی بعد مشخص شد نامش در لیست نیست و مجبور شد از روی نیمکت بلند شده و به روی سکو برود. خودش در این باره می گوید: «اسم یک نفر کمتر را در لیست نوشتند تا اسم من نباشد. دوست ندارم درباره اتفاقاتی که دوره منصوریان رخ داد، حرف بزنم. دیگر همه چیز معلوم شد و محرز بود چرا بازیکنی دو بار روی نیمکت می رود و اسمش در لیست نیست. در هر صورت منصوریان 4،5 سال مربی من بوده و دوست ندارم درباره ایشان حرفی بزنم.»



او درباره ماجرای مذاکراتش با استقلال در تابستان سال 99 هم توضیح می دهد: «آقای سعادتمند با من صحبت کردند که به این تیم بیایم. قرار بود آلکس نوری سرمربی استقلال شود. ایشان گفتند بعد از تائید نوری قرارداد می بندیم ولی بعد از مذاکره با من کل ساحتمان باشگاه را عوض کردند و بازگشت من به این تیم کنسل شد. همان زمان یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس با یکی از دوستان نزدیک من درباره حضورم در پرسپولیس حرف زد که به خاطر استقلالی بودن همان ابتدا گفتم نه.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir