پیشنهاد شگفت انگیز تاتنهام به مهدی طارمی؛ 60 میلیون یورو!
روزنامه پرتغالی از علاقه باشگاه تاتنهام انگلیس به جذب مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو داده است

علاقه تاتنهام به جذب مهدی طارمی

عملکرد خیره کننده مهدی طارمی در ترکیب پورتو در فصل اخیر همانطور که انتظار می‌رفت مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است و او اکنون از انگلیس یک پیشنهاد جدی دارد.

روزنامه اوژوگو پرتغال مدعی شد، یک باشگاه انگلیسی امکان جذب مهدی طارمی را از پورتو جویا شده است. این روزنامه پرتغالی نامی از باشگاه مورد نظر نبرده اما اکثر احتمالات در فضای مجازی باشگاه تاتنهام را هدف گرفته‌اند.

طارمی در فصل گذشته مسابقات سوپرلیگ پرتغال موفق به ثبت 16 گل و 11 پاس گل شد و با توجه به این عملکرد پورتو هیچ تمایلی به فروش مهاجم آماده خود ندارد و بر سر فروش او حاضر به مذاکره با سایر باشگاه‌ها نیست.

صفحه هواداری باشگاه پورتو به زبان فرانسوی همچنین اعلام کرد بنابراین تنها راه خروج طارمی از پورتو، فعال کردن بند خرید 60 میلیون یورویی او است. طارمی تا ژوئن ۲۰۲۴ با این تیم پرتغالی قرارداد دارد و به همین خاطر جدایی او باید با رضایت باشگاه صورت بگیرد.


باشگاه تاتنهام انگلیس اکنون یکی از باشگاه‌هایی است که به دنبال جدایی هری کین، برای خرید یک مهاجم طراز اول تلاش می‌کند. کاپیتان تیم ملی انگلیس در نظر دارد این تیم را ترک کند و از منچسترسیتی به عنوان مقصد احتمالی او نامبرده می‌شود که در این صورت به نظر می‌رسد تاتنهام مقصد جدید طارمی باشد.

با وجود اینکه روزنامه پرتغالی به صورت مشخص است باشگاه انگلیسی نام نبرده اما به غیر از تاتنهام که طی فصول اخیر در نقل و انتقالات خرج زیادی نداشته، باشگاه منچسترسیتی هم پس از جدایی آگوئرو یکی دیگر از باشگاه‌های است که به دنبال جذب مهاجم جدید است و همچنین توانایی پرداخت بند فسخ قرارداد سنگین طارمی به پورتو را دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir