واکنش جورجینا به خبر جدایی رونالدو
نامزد ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در خصوص آینده این بازیکن ۳۶ ساله که یک سال دیگر تا پایان قراردادش در تورین باقی مانده است توضیح داد

واکنش نامزد رونالدو به شایعه جدایی او از یوونتوس

با وجود انتشار اخبار و شایعات فراوان درباره جدایی قریب‌الوقوع کریستیانو رونالدو از یوونتوس، نامزد او می‌گوید که این بازیکن پرتغالی در تورین خواهد ماند.

از زمان حذف زودهنگام بانوی پیر از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل اخیر، شایعاتی مبنی بر جدایی رونالدو از یوونتوس شنیده شد. این شایعات با ناکامی یووه در دفاع از قهرمانی‌اش در سری A قوت گرفت و با اخراج آندره‌آ پیرلو و بازگشت ماسیمیلیانو آلگری به نیمکت یوونتوس به اوج رسید. طی یکی دو روز اخیر شائبه‌هایی مبنی بر نارضایتی رونالدو از اخراج پیرلو و بازگشت آلگری مطرح شد.

طبق گزارش‌ رسانه‌های ایتالیایی ظاهراً آلگری چندان موفق ماندن رونالدو در یوونتوس نیست و به همین دلیل هم کاپیتان تیم ملی پرتغال ترجیح می‌دهد از بانوی پیر جدا شود. اخیراً هم بحث احتمال معاوضه او با پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد که 4 فصل در یوونتوس بازی کرد، مطرح شده است، ضمن اینکه از پاری‌سن‌ژرمن هم به عنوان دیگر مقصد احتمالی او یاد می‌شود.

در این بین جورجینا رودریگس، نامزد اسپانیایی رونالدو به خبرنگاران گفت که این بازیکن 36 ساله در یوونتوس خواهد ماند.

رودریگس که این روزها در اسپانیا مشغول ایفای نقش در یک مستند است، به خبرنگارانی که از او پرسیدند آیا رونالدو در آستانه جدایی از یوونتوس است، گفت: او می‌ماند.

رونالدو یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد اما پرداخت حقوق نجومی او فشار زیادی به باشگاه وارد می‌کند به خصوص که بانوی پیر بخش زیادی از درآمدهای خودش را به دلیل شیوع کرونا از دست داده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir