اتفاقی خوب برای علیرضا بیرانوند در بلژیک
اتفاقاتی که طی روزهای گذشته رخ داده، شاید باعث ماندن علیرضا بیرانوند در آنتورپ شود

مساعد شدن شرایط برای علیرضا بیرانوند

ماجرا از این قرار است که بیرانوند اصلا از شرایطش در آنتورپ رضایت ندارد و دوست دارد در تیمی حضور داشته که بتواند برایش بازی کند. چند وقت پیش خبری منتشر شد مبنی بر آنکه علی بیرو درباره شرایطش با سرمربی و مدیران باشگاه آنتورپ صحبت کرده و گفته اگر آنها به او اعتقادی ندارند، بهتر است با جدایی او حتی به صورت قرضی موافقت کنند.


با توجه به جدایی دو دروازه‌بان شارلوا، ممکن است این باشگاه مقصد احتمالی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی باشد. این قضیه وقتی جدی شد که بیرانوند در مصاحبه‌ای به این نکته اشاره کرده که به مدیر باشگاه آنتورپ گفته که با توجه به اینکه مربی تیم اعتقادی به او ندارد، بهتر است او به تیم دیگری برود و در سال منتهی به جام جهانی، به تیمی برود که گلر فیکسش شود.

در شرایطی که به جز شارلوا، از سپاهان هم به عنوان مقصد احتمالی علیرضا بیرانوند نام برده می‌شود، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در شرایطی فردا به بلژیک برمی‌گردد که ممکن است فصل آینده هم در آنتورپ بماند.

دلیل این قضیه چیزی نیست جز تغییر سرمربی آنتورپ و این باشگاه بلژیکی به تازگی برایان پریسک را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرده و شاید این مربی دانمارکی بر خلاف سرمربی سابق آنتورپ به دروازه‌بان ایرانی‌اش اعتقاد داشته باشد و باید دید در بازگشت علی بیرو به بلژیک، او چه تصمیمی درباره آینده‌اش خواهد گرفت.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir