ماجرای حضور هافبک استقلال در مهمانیِ دبی
فیلمی کوتاه در فضای مجازی منتشر شده که عکس داریوش شجاعیان همراه با خوش‌آمدگویی به او را در یک کلوپ شبانه به تصویر می کشد

ماجرای حضور هافبک استقلال در یک کلوب شبانه

سفر تفریحی داریوش شجاعیان و مهدی قائدی به امارات از همان لحظه‌ای که اولین تصویر از این دو بازیکن استقلال در لیگ بیستم در فضای مجازی منتشر شد، در صدر فهرست اخبار حاشیه ای فوتبال ایران قرار گرفت.

اولین تصویر داریوش شجاعیان و مهدی قائدی را کنار همسر مهدی قائدی و یک ایجنت که گفته می‌شود از دوستان سردار آزمون است و در نقل و انتقال بازیکنان ایرانی به تیم های خارجی نقش دارد، نشان می داد و همین تصویر که از سوی قائدی و شجاعیان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود شایعه انتقال این دو بازیکن به تیم الغرافه قطر را در پی داشت، شایعه‌ای که باشگاه الغرافه تا این لحظه تاییدش نکرده است.

39.jpg

حاشیه بعدی با انتشار عکس های متفاوت مهدی قائدی و همسرش بر سر زبان ها افتاد، تصاویر به گونه‌ای بود که با عرف زندگی در ایران تفاوت داشت و به همین دلیل بسیاری از هواداران استقلال در فضای مجازی مدعی شدند مهدی قائدی تصمیم خود را برای بازی خارج از ایران گرفته و به همین دلیل به همسرش اجازه می‌دهد این تصاویر غیرمتعارف را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

در این میان یک عکس هم که مشخص بود بی هوا و مخفیانه از مهدی قائدی و همسرش گرفته شده و آن ها را با تیپی خاص در حال خرید در دبی نشان می داد، در رسانه های عامه پسند در فضای مجازی منتشر شد که رسانه‌های ورزشی از بازنشر آن خودداری کردند، عکسی که مشخص است به قصد تخریب قائدی گرفته شده و می تواند برای مهدی قائدی دردسر درست کند.

حالا اما یک دردسر تازه برای داریوش‌ شجاعیان درست شده است؛ شب گذشته در فضای مجازی فیلمی کوتاه از یکی از کلوپ های شبانه دبی منتشر شد که در آن عکسی از داریوش شجاعیان و جمله خوش آمد گویی به داریوش به زبان انگلیسی دیده می شود.

در این فیلم کوتاه که در کانالهای تلگرامی می چرخد تصویری از خود داریوش شجاعیان دیده نمی شود اما عکس او به دیوار کلوپ است و یک نفر برای حاضرین از حضور یک فوتبالیست سرشناس به نام داریوش می گوید و به میهمان های کلوپ خبر می دهد این فوتبالیست در جمع آنهاست.

داریوش شجاعیان که روزهای سختی را به خصوص در بازی‌های پایانی استقلال در فصل اخیر پشت سر گذاشت به هوای آن که دور از حاشیه و جنجال باشد، سفری تفریحی به امارات داشت اما حالا همین سفر و حاشیه‌هایش حسابی برای او دردسر ساز شده است.

وقتی تصاویر متفاوت مهدی قائدی و همسرش در فضای مجازی منتشر شد و این شایعه را در پی داشت که قائدی دیگر خیال بازگشت به ایران را ندارد، همسر قائدی به شایعه ها واکنش نشان داد و این موضوع را تکذیب کرد.

داریوش شجاعیان هم در واکنش به اتفاقات شب گذشته با یادآوری تاریخ تولدش که 18 فروردین است به این موضوع واکنش نشان داد.



 

گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tarafdari.com