2 برادر دوقلو که بادیگارد رونالدو هستند؛ مأموران گارد ویژه، با سابقه جنگ در افغانستان
کریستیانو رونالدو از زمان حضور در منچستریونایتد ماموران ویژه‌ای را برای محافظت از خود و خانواده‌اش استخدام کرده است

ماجرای برادران دوقلویی که همه جا همراه رونالدو هستند

کریستیانو رونالدو و خانواده‌اش در حال حاضر توسط دو برادر دوقلو که پیش از این به عنوان گارد ویژه امنیتی در ارتش پرتغال حضور داشتند و سابقه حضور در جنگ افغانستان را نیز دارند مورد محافظت قرار می‌گیرند.

فوق ستاره ۳۶ ساله که همچنان در بالاترین سطح فوتبال جهان می‌درخشد و سه شنبه شب هم موفق به گلزنی و کمک به پیروزی ۲-۰ منچستریونایتد مقابل ویارئال شد، برای محافظت از خودش و خانواده‌اش ماموران ویژه امنیتی را استخدام کرده است.

حدود دو ماه پیش بود که تصویری از رونالدو در کنار دو برادر دوقلو که محافظ او هستند منتشر شد. یکی از این دو برادر در جشن تولدی که جورجیا رودریگس همسر رونالدو برای دخترشان آلانا مارتینا در مادرید گرفته بودند دیده شد.

این دو برادر، سرخیو و خورخه رامالیرو نام دارند، که پیش از این سابقه حضور در جنگ در افغانستان به عنوان سرباز را داشته‌اند و بعد از مدتی نیز به پلیس امنتیت ویژه پرتغال پیوستند، که ماموریت این پلیس محافظت از قضات و شخصیت‌های مهم سیاسی در پرتغال است.

مجله پرتغالی «فلش» نوشته که این دو برادر که در واقع جزو سه قلوها هستند و یک برادر دیگر هم دارند، مدتی پیش درخواست مرخصی بدون حقوق از پلیس امنیت پرتغال کردند تا دیگر علایق شخصی خود در این حوزه را تجربه کنند و همان زمان کریستیانو رونالدو درخواست استخدام آن‌ها را داد.

برادر سوم که نامش الکساندر است هم در پلیس پرتغال فعالیت می‌کند اما مسیر خود را از دو برادر دیگر جدا کرده و آنها را در این چالش جدید همراهی نکرده است. هر سه برادر از دوران نوجوانی به ارتش پرتغال پیوستند و آموزش‌های نیروهای ویژه که به آنها کماندو گفته می‌شود را آموخته‌اند.


یکی از نزدیکان این دو برادر به رسانه‌های پرتغالی گفت: «سرژیو و ژرژ همیشه لباس‌های شیک می‌پوشند و مثل مردم عادی رفت و آمد می‌کنند. آنها می‌توانند در دل جمعیت حضور داشته باشند اما قدرت و سرعت تصمیم‌گیری و واکنش بالایی در لحظه دارند.»

تصاویر این دو برادر که حالا تیم محافظتی کریستیانو رونالدو را تشکیل می‌دهند وقتی برای اولین بار در رسانه‌ها دیده شد که رونالدو عازم فرودگاه منچستر بود تا با این تیم برای اولین بازی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم یانگ بویز، راهی سوئیس شود. این دو برادر شیک پوش، که در آن زمان نام و هویتشان مشخص نبود، به رونالدو در حمل وسایلش و همچنین پیاده شدن از ماشین کمک کردند و او را تا پای پرواز همراهی کردند. رونالدو و خانواده‌اش طبق نوشته رسانه‌های پرتغالی، از زمان حضور در منچستریونایتد مورد محافظت شبانه‌روزی از سوی تیم امنیتی خود قرار دارند.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی