حمایت مجری جنجالی از زنان ورزشکار بعد از ممنوع الخروج کردن همسر سابقش
مجری شبکه ورزش که روزی به خاطر منافع شخصی اقدام به ممنوع‌الخروجی همسر سابقش کرده بود؛ حالا امروز به یکی از حامیان اصلی ورزش زنان تبدیل شده‌است

حمایت مجری از زنان ورزشکار بعد از ممنوع‌الخروجی همسر سابقش!

برکسی پوشیده نیست که ورزش زنان ایران دچار مشکلات متعددی است و در بسیاری از رشته ها از محرومیت های زیادی رنج می برند. با وجود اینکه امروز جامعه توجه بیشتری به زنان ورزشکار می کند اما همچنان مشکلات پابرجاست. یکی از این مشکلاتی که در سال های اخیر بارها  برای زنان ورزشکار ایجاد شده ممنوع الخروجی آن ها توسط همسرانشان بوده است.

یکی از معروف ترین پرونده ها مربوط به کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال زنان ایران بود که به خاطر اقدام همسرش از رفتن به مسابقات قهرمانی آسیا بازماند و نتوانست تیم ملی را همراهی کند.

حالا بعد از چندین سال  همسر سابق کاپیتان تیم ملی فوتسال که از مجریان معروف شبکه ورزش است، در برنامه های مختلف به حمایت از زنان ورزشکار می پردازد و دائم از مسئولان می خواهد هوای آن ها را داشته باشند. او می گوید زنان ایران شایسته حمایت هستند چرا که در مسابقات متفاوت تاریخ سازی کردند. این مجری قبل از اعزام تیم ملی فوتبال به هند گفت: مراسم بدرقه تیم باید باشکوه و سزاوارانه برگزار شود.

مسائل شخصی او هرچه که بوده و هست به خودش مربوط می شود اما این مجری که امروز از منافع ملی صحبت می کند زمانی که مانع اعزام همسر سابقش شد چرا به تیم ملی فکر نکرد؟! مگر کاپیتان تیم ملی قرار نبود برای این کشور افتخارآفرینی کند؟ تفاوت او با سایر زنان ورزشکار چه بود؟ آیا فقط برای او دلایل  شخصی مهم تر از منافع ملی بود که به خودش اجازه داد همسرش را ممنوع الخروج کند؟

حالا اینکه مجری رطب خورده روی آنتن زنده منع رطب می کند عجیب است که گذشته خود را از یاد برده و به راحتی همه را به کاری دعوت می کند که خودش هیچ اعتقادی به آن نداشت!



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir