خبر تلخ خواهر رونالدو درباره فروشگاه لباس برادرش
فروشگاه لباس کریستیانو رونالدو در جزیره مادیرا به بن‌بست رسید و الما آویرو خواهر فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال تعطیلی آن را اعلام کرده است

تعطیلی فروشگاه رونالدو

الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، اعلام کرد که فروشگاه لباس CR7 او تعطیل می‌شود. الما که مادر یک فرزند است، اعتراف کرد که پس از ۱۵ سال اداره این فروشگاه در فونچال، تصمیم سختی بود و این تصمیم را به دلیل مشغله زیادش گرفته است.

اما این اولین فروشگاهی نیست که رونالدو و خانواده‌اش در سال‌های اخیر تعطیل کرده‌اند. سال گذشته رستورانی در مادیرا را بستند و در سال ۲۰۲۰ هم به دلیل فروش کمتر از حد انتظار فروشگاه لباس CR7 در ویامورا در آلگاروه را تعطیل کردند. به این ترتیب فروشگاه CR7 در مادیرا تا به الان تنها بازمانده بود. رونالدوی ۳۶ ساله فروشگاه دیگری در منطقه پارک ملل لیسبون داشت که چند سال پیش بسته شده بود. گزارش‌ها در آن زمان می‌گفتند که انبوهی از هواداران به این فروشگاه جذب می‌شدند اما بدون خرید چیزی آنجا را ترک می‌کردند.

خواهر کریستیانو با انتشار ویدئویی که از فروشگاه خالی CR7 در فونچال منتشر کرد اعلام کرد که این فروشگاه تعطیل می‌شود. او در اینستاگرامش نوشت: «پروژه‌ای بزرگ، با زمان زیاد، انرژی و عشق خانوادگی.  از آنجایی که زمان کافی برای رسیدگی به همه چیز وجود ندارد و زندگی پر از مراحل پی‌درپی است، تصمیم گرفتم فصلی از زندگی‌ام را بعد از ۱۵ سال ببندم. تصمیم آسانی نبود، زیرا خاطرات زیادی در اینجا دارم و لحظات زیادی را برای همیشه در قلبم نگه می‌دارم. این نقطه‌ای مرجع برای مردمان زیادی بود که هنگام سفر به جزیره زیبای مادیرا می‌خواستند از آن بازدید کنند. با تمام توانم از همه شما خیلی تشکر می‌کنم.»

کریستیانو دو سال پیش عکسی با الما و سایر اقوامش از جمله خواهر دیگرش کاتیا آویرو منتشر کرد تا ماهیچه‌های ورزیده خود را در همان فروشگاه فروخته شد نشان بدهد. این فروشگاه در دسامبر ۲۰۱۸ از آدرس قبلی‌اش به مرکز خریدی به نام مارینا نزدیک‌تر به موزه CR7 (که توسط برادر بزرگ‌ترش هوگو اداره می‌شود) در کنار هتل چهار ستاره «پستانا CR7» نقل مکان کرد.

کریستیانو علاوه بر افتتاح هتل‌هایی با گروه پستانا و گسترش امپراتوری اموالش با خریدهایی در اسپانیا و پرتغال، به تجارت کاشت مو و باشگاه بدنسازی روی آورده است. به این معنی که مجموع دارایی‌های خالص او در حدود ۳۷۳ میلیون پوند تخمین زده شده است.

اگرچه فروشگاه مادیرا در حال بسته شدن است، انتظار می‌رود که فروش آنلاین لباس‌ها و لوازم جانبی با برند CR7 همچنان طبق روال عادی به کار خود ادامه دهد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی