افتتاح جدیدترین کلینیک کاشت موی کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو در حالی کلینیک کاشت موی خودش را گسترش می‌دهد که در برخی از تجارت‌هایش از جمله در صنعت پوشاک نتوانسته آنطور که باید موفق باشد و حتی چندین فروشگاه او تعطیل شده است

تسلط رونالدو بر جهان پس از ناکامی در چند بیزنس مختلف!

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد در یکی از سرمایه‌گذاری‌هایش به سمت تسلط بر جهان پیش‌ می‌رود، چرا که تصمیم دارد کلینیک کاشت موی جدیدی در شهر والنسیا اسپانیا افتتاح کند.


سومی در اسپانیا


رونالدو در حال حاضر ۲ کلینیک در اسپانیا دارد، یکی در مادرید و دیگری در تفریح‌گاه کاستا دل‌سولِ شهر ماربِیا. شرکت «اینسپاریا» که همکار تجاری رونالدو در پروژه کلینیک کاشت مو است، اعلام کرد ماه آینده در ساحل شرقی کلینیک جدیدی افتتاح خواهند کرد. این کلینیک توسط شریک تجاری رونالدو و پائولو راموس مدیرعامل شرکت اینسپاریا تأسیس می‌شود که گفته شده ۲ میلیون پوند برای آن هزینه کرده‌اند. کلینیک جدید دارای ۴ اتاق درمان مویرگی و ۱۲ اتاق پیوند خواهد بود.

آقای راموس با اعلام گسترش این تجارت‌شان گفت: «افتتاحیه کلینیک والنسیا نقطه عطفی برای رهبری ما در اسپانیا و گامی بیشتر به سوی تعهدمان به گسترش بین‌المللی و رهبری جهانی در صنعت پزشکی مـو خواهد بود. این کلینیک کاملاً از ابتدا توسط معماران اسنیپاریا طراحی و ساخته شده و به نتیجه آن افتخار می‌کنیم.»

اینسپاریا در حال حاضر دارای چندین کلینیک در پرتغال است، از جمله دو کلینیک در پورتو. انتظار می‌رود حدود ۹۰ کارمند در کلینیک والنسیا مستقر شوند.
دیگر بیزنس‌ها

رونالدو که چند روز پیش ۳۷ ساله شد، کسب‌وکارهای مهم دیگری از جمله هتلداری با همکاری گروه «پستانا» و تولید پوشاک با برنده «CR۷» را هم دارد.

البته ماه گذشته اِلما آویرو خواهر کریستیانو اعلام کرد فروشگاه لباس‌شان در مادیرا فروش کافی را نداشته و به همین دلیل آن را تعطیل کرده‌اند. الما گفت که تعطیل کردن فروشگاهی که ۱۵ سال در فونچال بوده، برای‌شان کار سختی بوده است. با این حال الما دلیل این تصمیم را مشغله کاری هم عنوان کرد.

ولی این نخستین مرتبه‌ای نیست که خانواده رونالدو یک فروشگاه را می‌بندند. سال گذشته آن‌ها رستورانی در مادیرا را تعطیل کردند و فروشگاه لباس CR۷ در منطقه «ویلامورا» در آلگاوره هم سال ۲۰۲۰ به دلیل فروش کمتر از حد انتظار بسته شدند تا تنها فروشگاه باقی‌مانده همانی باشد که در مادیرا بود. رونالدو فروشگاه دیگری هم در محله پارک ملل لیسبون داشت که چندین سال پیش آن را بست. گزارش‌ها حاکی از این است که خیلی از مراجعین تنها به‌دلیل کنجکاوی وارد فروشگاه لباس CR۷ می‌شدند و بدون خرید محل را ترک می‌کردند.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir