ارزش شگفت انگیز کلکسیون جواهرات رونالدو و نامزدش جورجینا
کلکسیون جواهرات کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد و نامزدش جورجینا رودریگس در حدود ۵٫۵ میلیون پوند ارزش دارد

میلیون‌ها پوند در کمد رونالدو و جورجینا

زندگی لوکس کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس در برنامه نتفلیکس «من جورجینا هستم» در حال پخش است. و اولین چیزی که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند علاقه ذاتی آن‌ها به جواهرات است.

استیون استون متخصص جواهرات، باارزش‌ترین قطعات کلکسیون جواهرات این زوج را بررسی کرده، از حلقه نامزدی ۶۰۰ هزار پوندی تا ساعت ۱٫۲ میلیون پوندی فرانک مولر. استون معتقد است ارزش این مجموعه ۵٫۵ میلیون پوند است.

جورجینا رودریگس

جورجینای ۲۸ ساله به طور مرتب جواهرات خود را در شبکه‌های اجتماعی به معرض نمایش می‌گذارد و تعداد خیلی بیشتری از انگشترها، ساعت‌ها، گوشواره‌ها، دستبندها و موارد دیگر را در مستند او دیده‌ایم. او در پیش‌نمایش این مستند سرویس الماس ۲٫۷۰۰٫۰۰۰ پوندی شگفت‌انگیزی را به نمایش گذاشت، با گردنبندی خیره‌کننده، گوشواره و انگشتر. در صحنه دیگری که جورجینا در حال عکاسی است، دستبندی به دست دارد که زاک استون (متخصص جواهرات) معتقد است ارزش آن در حدود ۱ میلیون پوند است.

در جای دیگر هم انگشتر یاقوت کبودی که گفته می‌شود در حدود ۷۵۰٫۰۰۰ پوند ارزش دارد زینت‌بخش انگشت جورجیناست. رونالدو در سال ۲۰۲۱ انگشتر نامزدی کارتیه به جورجینا هدیه داد که ارزشش در حدود ۶۰۰ هزار پوند تخمین زده شده است. در جشنواره فیلم کن سال گذشته، رودریگس با گوشواره‌های حلقه‌ای به ارزش ۲۵٫۰۰۰ پوند، بیشتر از ستاره‌های سینما درخشید.

در کنار گوشواره‌ها می‌توان انگشتر الماسی که بر انگشت دارد را مشاهده کرد که به گفته استون در حدود ۲۰۰ هزار پوند می‌ارزد. اساساً الماس‌ها بهترین دوستان جورجینا رودریگس هستند و جای تعجب نیست که او ۱۰۸ هزار پوند برای صندوق جواهرات لوئی ویتون پرداخت تا جواهراتش را در آن محفوظ بمانند.

کریستیانو رونالدو

ستاره ۳۷ ساله پرتغالی ثروتمندترین فوتبالیست جهان است و مطمئناً ترسی ندارد که بیشتر از بقیه در چشم باشد. اولین جواهراتی که از او دیده‌ایم گوشواره‌های میخی الماس ۱۵ هزار پوندی او بوده است. او در سال‌های اخیر عاشق جمع کردن ساعت شد و می‌دانیم که سه ساعت دارد که مجموع قیمتشان ۱٫۵ میلیون پوند است. در سال ۲۰۱۸ قبل از اینکه به اولدترافورد بیاید، به عنوان ستاره یوونتوس در بازی حساس لیگ اروپا در کنفرانس مطبوعاتی حسابی به خودش رسیده بود. ساعت براق فرانک مولر ۱٫۲ میلیون پوندی الماس نشان و دستبند و انگشتر.

زمانی که کریستیانو در مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر دوبی شرکت کرد روی یک دستش به اندازه ۶۰۰ هزار پوند جواهرات داشت. رولکس مستر آیس ۱۸ عیار که گران‌ترین رولکس ساخته شده است و ۳۸۰ هزار پوند می‌ارزد. و آن را با انگشتری از الماس زرد که با هاله‌ای از الماس‌های سفید احاطه شده و روی حلقه‌ای از الماس قرار داشتند ست کرد. ارزش این انگشتر ۲۰۰ هزار پوند است و در انگشت حلقه‌اش هم حلقه‌ای از الماس به ارزش ۵۰ هزار پوند پوشیده بود.

در مجموع، وقتی پای جواهرات در میان باشد رونالدو از جورجینا عقب نمی‌افتد. اما این هنوز جورجینا است که حکمرانی می‌کند و مطمئناً پرزرق و برق‌ترین بانوی مشهور است.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir