ازدواج ستاره فوتبال 40ساله با مدل 26 ساله
پاتریس اورا ستاره پیشین منچستریونایتد ازدواجی خبرساز با مارگو الکساندرا مدل و اینفلوئنسر دانمارکی داشته و حالا این زوج یک فرزند پسر هم دارند

پاتریس اورا و ازدواج با مدل دانمارکی

در تاریخ ۳۰ آوریل، «پاتریس اورا» برای اولین بار در یک مبارزه نمایشی وارد رینگ بوکس می‌شود. اسطوره ۴۰ ساله منچستریونایتد و فرانسه قرار است با «آدام صالح» بوکسور یوتیوب در O۲ لندن روبه‌رو شود. و احتمالاً نامزدش، مارگو الکساندرا، در کنار رینگ او را تشویق می‌کند. بانوی ۲۶ ساله مدل دانمارکی و اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی است. این زوج با وجود ۱۴ سال فاصله سنی از زمان آشنایی در سال ۲۰۲۰ جدایی‌ناپذیر بوده‌اند. آن‌ها سال گذشته صاحب پسری شدند که او را «لیلاس» نامیدند.


اورای خوشبخت

اورا قبل از اینکه عاشق مارگو شود، با ساندرا ازدواج کرده بود و مدت طولانی با او بود، اما عشق آن‌ها به خاطر اتهامات خیانت خراب شد. اورا متهم شد به اینکه پدر دو فرزند از پزشک مستقر در لاس‌وگاس به نام «گابریلا بیرلی» است که بنا بر گزارش‌ها با او رابطه عاشقانه پنهانی داشت. زمانی که گفته شد با مارگو به ساندرا خیانت کرده، ازدواج‌شان دوباره متزلزل شد. اورا از خانه‌ای که با همسر سابقش و دو فرزندشان لنی و مائونا مشترک بود، نقل مکان کرد و خیلی زود با مارگو به طور رسمی وارد رابطه شد.

جهان من، همه چیز من

این زوج عشق خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشتند و با هم در حال رفتن به مقاصد تعطیلات و جشن گرفتن در قایق تفریحی خصوصی دیده شدند.

آن‌ها در ماه نوامبر ۲۰۲۰، نامزدی خود را اعلام کردند. اورا خوشحالی خود را در شبکه اجتماعی نشان داد و عکسی از مارگو که حلقه‌اش را نشان می‌دهد، پست کرد و نوشت: «بیش از یک سال است که با هم هستیم، یعنی از زمانی که قلبم را دزدیدی. بعد از بار دومی که همدیگر را دیدیم به تو گفتم که تا آخر عمر همسر من خواهی بود. الان نمی‌توانم بدون تو زندگی کنم، حتی وقتی کنارم هستی دلم برایت تنگ می‌شود! وقتی تنها بعد از ۳ ماه آشنایی از تو درخواست ازدواج کردم، فکر می‌کردی دیوانه شدم. برای همه مردها آرزو می‌کنم آنطور که من تو را دوست دارم زن‌شان را دوست داشته باشند. شگفت‌انگیز است، من نمی‌توانم آن را توصیف کنم، تو جهان من هستی، روح من، آرامش من هستی که باعث می‌شوی بفهمم مهربان بودن قدرت آن است نه ضعف. وقتی دستم را می‌گیری احساس امنیت بیشتری می‌کنم. خوشبختی، یک انتخاب است! من تو را تا آخر عمر انتخاب می‌کنم، قارچ کوچولوی من.»

اورا همچنین در گفت‌وگو با مجله GQ در مورد او صحبت کرد: «بالاخره با کسی هستم که می‌توانم در کنارش خودم باشم و آنچه درونم هست را باز کنم. و احساس نمی‌کنم گریه کردن نقطه ضعف است، بلکه در واقع نقطه قوت است.»

خانواده سه نفره

دو ماه پس از خبر نامزدی، مارگو و اورا به دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی خود گفتند که منتظر اولین فرزندشان هستند. «لیلاس لاتیر» در ماه می ۲۰۲۱ به دنیا آمد و باعث خوشحالی زوجی شد که بار دیگر اخبار را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند. او در کنار عکسی از خودش که پسر بچه‌اش را در آغوش گرفته، نوشت: لحظه‌های خاص دوشادوش با پسرمان لیلاس لاتیر، با نام مستعار «من عاشق این بازی هستم.» او افزود: «نمی‌توانم توصیف کنم که چقدر به مارگو افتخار می‌کنم و از داشتنش خوشبختم. تو قدرتمند بودی نه به این دلیل که نترسیدی، بلکه به این دلیل که با وجود ترس با قدرت زیاد ادامه دادی. تو سنگ‌صبور من هستی، جهان من، همه چیز من.»

و همانطور که برای اولین بار وارد رینگ می‌شود، این اورا است که نیازی به ترس از ورود ندارد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir