جزئیات خیانت های جنسی ستاره فوتبال به همسرانش
رایان گیگز در دادگاه با تهامات زیادی در رابطه با خیانت به نامزدهای خود متهم شد

اسطوره یا خیانتکار عشقی؟!

رایان گیگز به خیانت در زمانی که با نامزد سابق خود رابطه داشته است متهم شده است. گفته می‌شود او با همسر یکی از بازیکنان کریکت به نامزد خود خیانت کرده است.

دوست دختر سابقش کیت گرویل ادعا کرده است که این بازیکن سابق ولزی در زمان رابطه با او با فرد دیگری نیز به او خیانت کرده است.

گیگز در دادگاه به تعرض علیه شریک سابق خود و همچنین سه سال رفتار کنترلی و اجباری نسبت به او متهم شده است.

کیت قبلا گیگز را به خیانت به او با ۱۲ زن در طول رابطه آنها متهم کرده بود – در حالی که به او قول داده بود که می خواهد با او تشکیل خانواده دهد.

روز گذشته به اعضای هیئت منصفه گفته شد که کیت زمانی که قصد داشت رابطه‌اش را با رایان قطع کند، نامه ای با عنوان "خداحافظی نهایی" به سرمربی سابق ولز نوشت که شامل جزئیات زیادی بود.

او نامه را این طور شروع کرد: «تقریباً می‌دانم از روزی که تو را دیدم با زنان زیاد دیگری به من خیانت کرده ای. حسم همیشه این را به من گفته است که نمی‌توان به تو اعتماد کرد، تو یک دروغگو و یک خیانتکار سریالی هستی. من همیشه از عمق وجودم می دانستم اما باور نمی کردم، می خواستم چیزهایی را که به من گفتی باور کنم و واقعا دوستت داشتم. اما تو همان چیزهایی را به من گفته ای که به بقیه زن ها می‌گویی، من هم مستثنی نیستم."

او در ادامه گیگز ستاره سابق منچستریونایتد را متهم کرد که با زنی به نام استف که با یک بازیکن کریکت ازدواج کرده رابطه نزدیکی داشته است.

کیت در ادامه خطاب به رایان نوشت: من همه چیز را در مورد او می دانستم. آن زن متاهل بود تو نیز این را می‎دانستی. در تور واشنگتن با او رابطه داشتی."

کیت در این نامه به زن دیگری به نام هلن اشاره کرد که او نیز رابطه بسیار خوب و نزدیکی با رایان داشته است. سپس کیت به نام هایی مثل زارا -که گفته می‌شود یک سال قبل از آن با او بوده- و همچنین به ناتالی، سوزی و کلی اشاره کرد.کیت همچنین گیگز را به ارسال پیام هایی جنسی و نامتعارف برای زنی به نام شارلوت متهم کرد.

او در نهایت گفت: "بیایید فراموش نکنیم که هر بار که او را می‌بینم لبخندی از خود راضی به من می‌زند و حالا می‌دانم چرا شما سال‌ها او را تخریب می‌کردید."

در ادامه دادگاه، وکیل دادگستری رو به رایان گفت: آیا در طول رابطه خود با زنان توانسته اید به هیچ یک از آنها وفادار باشید؟

فوتبالیست گفت: نه.

سپس از او پرسیده شد که آیا تا به حال به همسر سابقش استیسی گیگز و دیگر نامزدها "دروغ" گفته است یا خیر، و پاسخ داد: "من، بله... بارها".

این ورزشکار اعتراف کرد که حتی ازدواج نیز مانع از او نمی شود، زیرا از او پرسیده شد: "اگر شما بدون توجه به وضعیت تاهل خود جذب یک زن شوید، آیا می توانید مقاومت کنید؟" که جواب ستاره سابق منچستر یونایتد خیر بود!



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir