در پی درخواست علی دايی از صدا و سيما مبنی بر حضور در تلويزيون و صحبت درباره‌ رای کميته‌ استيناف، برنامه 90 اين وقت را در اختيار سرمربی سابق تيم ملی قرار می‌دهد...
 
  عادل فردوسی پور شامگاه 25 مرداد ماه در برنامه «90» اعلام کرد: علی دایی، سرمربی تیم فوتبال پیروزی روز پنج‌شنبه (28 مرداد) مهمان ویژه این برنامه‌ی تلویزیونی خواهد بود تا درباره‌ موضوعاتی چون رای کمیته استیناف، شکایت از کمیته انضباطی و ... صحبت کند.

فردوسی‌پور هم‌چنین زمان پخش برنامه پنجشنبه شب را حدود ساعت 23 و 45 دقیقه اعلام کرد و گفت: این برنامه که پس از دیدار تیم‌های پیروزی و راه آهن به‌روی آنتن می‌رود، به بررسی بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر اختصاص دارد.

علی دایی روز گذشته (دوشنبه) از صداوسیما درخواست کرده بود که پس از دیدار پیروزی برابر راه‌آهن، مدت نیم‌ساعت به وی وقت دهند تا برخی مدارک را در ارتباط با جریان‌های اخیر ارائه دهد.

دایی در اعتراض به رای صادره ازسوی کمیته استیناف مبنی بر اینکه وی حقی در قبال فدراسیون فوتبال ندارد، گفته بود پیش‌بینی صدور چنین حکمی را می‌کرده است و اکنون از صداوسیما می خواهد که روز پنج‌شنبه و پس از دیدار برابر راه آهن، نیم‌ساعت به وی وقت دهند تا با ارائه مدرک، همه‌چیز را توضیح دهد.

 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:football3.ir