مصطفی آجورلو در بخشی از مصاحبه اش با خبرآنلاین ، دادکان را متهم کرد...
 
  مصطفی آجورلو در بخشی از مصاحبه اش با خبرآنلاین ، دادکان را متهم کرد.

درحالی که محمد دادکان در مصاحبه ای با ایسنا ،از عملکرد مصطفی آجورلو درقبال علی کریمی انتقاد کرد و این برخورد را حرکتی از سوی این مدیر برای محبوب کردن خود نام برد ، مصطفی آجورلو هم در گفت و گوی مفصل خود با خبرآنلاین ، نمونه ای از رفتارهای محمد دادکان را مثال زده که مصداق برخورد غیر ارزشی با بازیکنان فوتبال است:«  سر خداداد با دادکان دچار مشکل شدم. خداداددر بازی ما با ابومسلم در مشهد بر اثر برخورد طرفداران همشهری‌اش با آنها اوقات تلخی کرد.تمام ورشگاه به خداداد داشت فحش ی داد و جو خیلی بدی بود. توهین های ناموسی که هر بازبود از کوره در می رفت. او که گل زد آمد و خودش را انداخت در آغوش مسئول تدارکات تیم ما . »

او این قسمت را می گوید و بعد به ماجرای دعوایش با دادکان می رسد:«چند وقت بعد از آنزبازی ما در خانه سردار یعقوبی با دادکان هم‌کلام شدیم. سردار یعقوبی بیمار بودند و هر دوی ما برای عیادتش رفته بودیم . آنجا دادکان به من تکه انداخت و گفت سردار که تیمی فرهنگی دارد، بازیکنش رو به هواداران آن حرکت زشت را انجام می‌دهد. کاری می کند که جمعیت می خواستند آتشش بزنند اما آجورلو برایش پادرمیانی می کند. این یعنی کار فرهنگی و ارزشی. من هم به او گفتم تو که می‌گویی قبل از انقلاب هم شرت بلندتر می‌پوشیدی که ارزش‌ها را در زمین فوتبال رعایت کرده باشی آیا خودت آن صحنه را دیده‌ای؟ اگر خداداد این کار را می‌کرد که بازداشتش می‌کردند. مگر می شود بازیکن لباسش را برابر تماشاگران در بیاورد و کسی کاری به کارش نداشته باشد.  چرا این حرف را می‌زنی ؟ اگر این کار را می کرد که پلیس بازداشتش می کرد. آقای دادکان شما که ادعای دینداری و اسلام دارید چرا برای چیزی که ندیدی به مردم تهمت می زنی؟»

او همچنین درباره علی کریمی هم گفت:« من با کریمی خصومت شخصی ندارم. برخوردم با او بر سر ارزش‌ها بوده. اتفاقاً خود من هم می‌دانم علی یک بچه مذهبی است که در پاسخ به حرف‌های ناپسند یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: خانواده‌ام ترجیح می‌دهند به جای رفتن به خارج و اروپا بروند زیارت مشهد و کربلا اما آنچه آن روز رخ داد، اتفاق خوشایندی برایمان نبود. اتفاقی که چاره‌ای غیر از این شکل تصمیم‌گیری را در برابرش نداشتم.»

 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:khabaronline.ir