حميد استيلی گفت: تا اينجای ليگ برتر به نتايجی كه دلخواه ما بوده است نرسيده‌ايم، اما اميدواريم در بازيهای بعد به نتايج لازم دست پيدا كنيم...
 
 سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر ، درخصوص دیدار این هفته تیمش برابر تراكتورسازی تبریز و وضعیت آمادگی بازیكنان شاهین اظهار كرد:‌ شكر خدا شرایط خوبی داریم و به غیر از كرمیان و پورخسروانی كه مصدوم هستند سایر بازیكنان آماده انجام یك بازی خوب برابر تراكتورسازی هستند.

استیلی افزود: ما بازی خوب و قابل قبولی را جلوی سپاهان انجام دادیم و فقط روی یك ضربه ایستگاهی گل خوردیم، در حالی كه می‌توانستیم نتیجه بهتری هم در این دیدار كسب كنیم. تراكتورسازی هم تیم خوب و پرطرفداری است و ما سعی می‌كنیم با ارائه این بازی خوب و زیبا به نتیجه مورد نظر دست پیدا كرده و هوادارانمان را خوشحال كنیم.

حمید استیلی در ادامه در ارتباط با عملكرد شاهین بوشهر تا هفته چهارم لیگ برتر گفت: به نظر من روند تیمی ما روند كاملا رو به جلویی بوده است. ما در تمامی بازیها نمایش خوبی داشته‌ایم، اما متاسفانه نتوانستیم آن نتیجه‌ای كه از بازیهایمان می‌خواستیم را كسب كنیم كه امیدوارم در دیدارهای بعد این مشكل نیز برطرف شود.

سرمربی شاهین بوشهر همچنین در مورد فشردگی بازیهای لیگ برتر ادامه داد: ما سعی كرده‌ایم با این فشردگی كنار بیاییم و در این راستا تمرینات ریكاوری را پس از هر بازی به خوبی انجام داده‌ایم. البته باید بگویم كه شرایط آب و هوایی بوشهر شرایط ویژه‌ای است چرا كه ما باید در یك هوای شرجی همواره تمرین كنیم كه این كار بازیكنان ما را خیلی سخت می‌كند. اما به هر صورت ما سعی كرده‌ایم با این شرایط خود را وفق دهیم.

حمید استیلی در ادامه درخصوص اخراج علی كریمی از استیل آذین و مسائل پیش آمده پس از آن و اینكه آیا اصلا این اتفاقات برای فوتبال ما درست یا خیر، به ایسنا گفت: من یك سال با علی در استیل آذین كار كردم. او یك بازیكن بسیار باصداقت است كه اگر با او روراست باشید، او نیز با شما روراست است اما اگر خلاف این باشد، او انتقادات خود را مطرح می‌كند و در این میان از هیچ كسی نیز ابایی ندارد.

استیلی ادامه داد: علی كریمی سال گذشته بهترین بازیكن لیگ برتر بود و ما هم خیلی با او راحت بودیم و رابطه بسیار خوب و صمیمانه‌ای با یكدیگر داشتیم. در رابطه با مساله روزه‌خواری علی كریمی هم باید بگویم كه من فكر می‌كنم 95 درصد بازیكنان ما روزه نمی‌گیرند. حتی سال گذشته كه من در استیل آذین بودم به دلیل شرایط سختی كه در لیگ حاكم بود و فشردگی‌ای كه در آن زمان در بازی‌های لیگ وجود داشت، بیشتر بازیكنان استیل آذین نمی‌توانستند روزه بگیرند و من فكر می‌كنم كه حداكثر یك یا دو بازیكن در آن زمان در تیم ما روزه‌ می‌گرفتند.

حمید استیلی افزود: به نظر من این یك موضوع كاملا طبیعی است كه فوتبالیست‌ها به دلیل شرایط سختی كه دارند نمی‌توانند روزه‌ بگیرند اما من باید بگویم كه این برخوردی كه با علی كریمی انجام شد، اصلا درست نبود چرا كه او یك بازیكن كاملا باصداقت و به معنای واقعی یك مسلمان است.

استیلی با بیان اینكه فردی كه از بچه‌های یتیم سرپرستی می‌كند مطمئنا نمی‌تواند انسان بدی باشد، گفت:‌ علی كریمی بازیكنی است كه از لحاظ انسانی به معنای واقعی خوب و كامل است و شاید كسی هم نداند كه او چند بچه یتیم را سرپرستی می‌كند و این درست نیست كه به دلایل واهی كریمی را كه بسیار هم برای فوتبال كشور زحمت كشیده است، محروم كرده و از این طریق با آبروی او نیز بازی كنیم.

سرمربی شاهین بوشهر اضافه كرد: علی یك بازیكن رك و صریح است كه حرف‌های خود را صادقانه و بدون ترس از هیچ كسی به زبان می‌آورد چرا كه او از لحاظ فوتبالی آن قدر قوی هست كه به دیگران محتاج نباشد و سخنان خود را در عین صداقت مطرح كند. من باز هم می‌گویم كه وقتی فردی این گونه به بچه‌های یتیم كمك می‌كند نمی‌تواند انسان بدی باشد.

بازیكن سابق تیم ملی و پرسپولیس گفت: هر كسی باید جوابگوی كارهای خودش باشد. باید توجه كنیم كه این بازیكنان از شعور بالایی برخوردارند. علی كریمی نیز مانند دیگر بازیكنان ایرانی كه در خارج از كشور حضور داشته‌اند، روزه‌های خود را می‌گرفته‌اند و این گونه نیست كه حالا ما بخواهیم این بازیكن را به دلیل روزه‌خواری محكوم كنیم.

حمید استیلی تاكید كرد:‌ من هیچ بازیكنی را مثل علی كریمی ندیدم كه این قدر باصداقت باشد و انتقادهای خود را به طور صریح بگوید. به علاوه اینكه كریمی وقتی انتقاد می‌كند، همیشه در رابطه با حق دیگران و نه حق خودش انتقاد می‌كند كه این واقعا نشان از بزرگی او دارد. شاید كریمی از تیم ملی هم كنار گذاشته شده باشد، اما او آن قدر بزرگ است كه برای ثابت كردن خود به كسی احتیاج ندارد.
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:parsfootball.com