اگرچه كريمی تاكنون در هيچ برنامه زنده تلويزيونی حاضر نشده و احتمالا تمايلی برای حضور در برنامه دوشنبه شب گذشته 90 هم نداشته...
 
 یك سایت اینترنتی مدعی شد كه با دستور مدیران صدا و سیما ‏، عادل فردوسی‌پور تهیه كنده و مجری برنامه تلویزیونی 90 دوشنبه شب گذشته از گفت‌و‌گوی زنده با علی كریمی منع شده بود. 
 اگرچه كریمی تاكنون در هیچ برنامه زنده تلویزیونی حاضر نشده و احتمالا تمایلی برای حضور در برنامه دوشنبه شب گذشته 90 هم نداشته، به فردوسی پور توصیه شده بود از دعوت او به استودیوی برنامه یا تماس تلفنی زنده خودداری كند. 
بر اساس این گزارش در چند روز گذشته برنامه‌هایی از صدا و سیما ایران پخش شده كه مضمون برخی از آنها انتقاد تند از رفتارهای علی كریمی ، بازیكن تیم استیل‌آذین بوده است.گفته می شود در برخی از این برنامه‌ها سوابق بد رفتاری‌های كریمی هم نشان داده شده تا به مخاطب چنین القا شود كه در درگیری اخیر با باشگاه استیل آذین هم مقصر كسی جز این ستاره یاغی نیست. 
 حضور محمد جعفر صافی ، مدیركل روابط بین الملل سازمان صدا و سیما در هیات مدیره باشگاه استیل آذین ممكن است یكی از دلایل حمایت رسانه ملی از تصمیم مصطفی آجورلو ‏، مدیرعامل باشگاه استیل آذین باشد.در این گزارش به نقش غلامحسین آقازمانی ، مدیر گروه ورزش شبكه 3 و ارتباط دوستانه او با مدیران استیل آذین هم اشاره شده است. 
علی کریمی، یكشنبه گذشته به دلیل آنچه تظاهر به روزه خواری در تمرینات و نیز توهین به مدیران فدراسیون فوتبال خوانده شد ، از باشگاه استیل آذین اخراج شد.با این حال اعضای هیات مدیره و مشاوران باشگاه استیل آذین روز گذشته در نشستی تصمیم‌گیری نهایی در این باره را به بررسی پرونده در كمیته انضباطی منوط كردند.گفته می شود ، حسین هدایتی ، مالك استیل آذین مخالف اخراج كریمی است .
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:goal.com