مهاجم فرانسوی تيم چلسی انگليس گفت: افرادی كه در فدراسيون عليه من رای صادر كردند دلقك هستند و به رای‌شان خيلی خنديدم...
 
   نیكولاس آنلكا اظهار داشت: برای من رای كمیسیون فدراسیون فوتبال فرانسه اهمیتی ندارد. چون مشخص نیست چه افراد دلقكی این رای را صادر كردند. به عبارتی چنین رای مضحك است.
این مهاجم 31 ساله افزود: آقایانی كه این رای را صادر كردند، گویا مطلع نیستند برای من داستان حضور در تیم ملی در تاریخ 19 ژوئن كه در كینسا از از اردو اخراج شدم، به پایان رسید. همان موقع گفتم هیچوقت به بازگشت به تیم ملی فكر نخواهم كرد.
او كه در پیكارهای فوق حواشی زیادی همچون درگیری كلامی با مربی را بوجود آورد، ادامه داد: نمی‌دانم این رای را بر چه اساسی صادر كردند. آنها واقعا دلقك هستند. از شنیدن این رای تا حد مرگ خندیدم.
این بازیكن به همراه چهار عضو دیگر تیم در زمان جام‌جهانی فرانسه به اسامی اورا، آبیدال، ریبری و تولولان روز گذشته به پاریس و ساختمان فدراسیون فراخوانده شدند تا مقابل مقامات در مورد رفتار نادرست خود در زمان مسابقات آفریقای جنوبی سخن بگویند. پس از استماع اظهارات این گروه بود كه محرومیت نیكولاس آنلكا از 18 بازی ملی اعلام شد.
همچنین پاتریس اورا از 5 بازی، فرانك ریبری از 3 بازی، تولولان از یك بازی محروم شدند و اریك آبیدال و سایر اعضا تیم بخشیده شدند.
فرانسه در مرحله گروهی رقابت‌های مذكور به علت حاشیه‌سازی بازیكنانش و نیز تدابیر اشتباه ریمون دومنش، سرمربی آن‌ هنگام تیم، بدترین نتیجه تاریخ حیات خود را گرفت و حذف شد.
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:farsnews.ir