شنيده می‌شود علی دايی به كريمی پيشنهاد كرده كه به پرسپوليس بيايد...
  
 علی كریمی بازیكن باشگاه استیل آذین كه بعد از یك هفته طوفانی ظاهراً جنگ را از مدیرعامل باشگاه برده است به طور اختصاصی به تمرین مشغول است تا بدنش از فرم خارج نشود.
به گزارش سایت گل كریمی بعد از بازی استقلال خود را از دسترس رسانه‌ها دور كرده است تنها با حسین هدایتی مالك باشگاه و مهریزی عضو جدید هیئت مدیره و مدیرعامل سابق در تماس بوده و در سكوت كامل به زندگی ادامه می‌دهد.
در این شرایط گفته می‌شود كریمی كه از اتفاقات پیش آمده دلخور است چندان رغبتی به بازگشت ندارد مگر آنكه تغییرات مدنظر او رخ بدهد این بازیكن كه برخلاف انتظار با حمایت علی دایی سرمربی پرسپولیس مواجه شده است و از طرف دوستان او پالس‌هایی برای بازگشت به پرسپولیس دریافت كرده است اما این شایعه هم از آن دسته اخباری است كه نمی‌شود روی صحت و سقم آن نظر قطعی داد.
كریمی كه روابط متشنج‌اش با دایی همواره زبانزده بوده است این‌بار با جملات مثبت او روبه‌رو شده و بعید نیست كه این دو به زودی همدیگر را ملاقات كنند كاری كه دوستان مشترك در پی برپایی مقدمات آن هستند. آنچه كه كلید حل این معماست عمق رابطه كریمی و حسین هدایتی است وقتی كه بازیكن شماره 8 تیمش را جواهر خانوادگی خوانده است.
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:goal.com