فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال و پژمان منتظری با لباس شخصی در ورزشگاه حضور پیدا کرده....
 

* در ابتدای مسابقه بیش از 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر بودند و ضمن تماشای این بازی از نزدیک به حمایت از تیم محبوب خود مشغول شدند.

* خیابان‌های اطراف ورزشگاه و پارکینگ استادیوم برخلاف گذشته خلوت بود و به نظر می‌رسد افزایش قیمت بلیت‌ها تاثیر زیادی در حضور تماشاگران داشته است و آنها رفته رفته از این موضوع دلخور شده‌اند.

* تغییرات گسترده در ترکیب استقلال موجب تعجب همگان شده بود؛ حضور امیرحسین صادقی، مهدی امیرآبادی و ایمان مبعلی در ترکیب اصلی مسابقه از مهم‌ترین تغییرات تیم استقلال به شمار می رفت.

* پیش از آغاز بازی محمد محمدی، مهدی امیرآبادی و امیر حسین صادقی به سمت نیمکت نفت تهران رفتند و از حسین فرکی برای ورود به میدان اجازه گرفتند.

* فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال و پژمان منتظری با لباس شخصی در ورزشگاه حضور پیدا کرده و از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا کردند؛ آنها به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی نمی‌توانستند در این دیدار استقلال را همراهی کنند.

* علی فتح‌الله‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال تهران برخلاف بازی‌های گذشته در ورزشگاه حضور نیافت.

* در نیمه دوم حدود 5 هزار تماشاگر دیگر در ورزشگاه حاضر شدند و تعداد تماشاگران به 15 هزار نفر رسید؛ همچنین 50 تماشاگر تیم نفت هم با حضور در ورزشگاه و استقرار در جایگاه پرسپولیسی‌ها به حمایت از تیم خود مشغول شدند.

* محمد محمدی در دقیقه 42 مصدوم شد و وحید طالب‌لو به دستور کادر فنی خود را برای ورود به زمین گرم کرد؛ البته پس از برطرف شدن مصدومیت، محمدی بازی را ادامه داد و طالب لو به نیمکت بازگشت.

* پس از پایان نیمه اول و زمانی که بازیکنان قصد رفتن به رختکن را داشتند حسین فرکی با حنیف عمران‌زاده صحبت می‌کرد.

* زمانی که مارسیو خوزه، بازیکن برزیلی نفت تهران پشت ضربات ایستگاهی قرار می‌گرفت هواداران استقلال با توجه به شناختی که از نحوه ضربه‌زدن وی داشتند با ایجاد سروصدا قصد برهم زدن تمرکز وی را داشتند.

* فرهاد مجیدی پس از پایان مسابقه به سمت رختکن استقلال رفت و به نظر می‌رسید قصد داشت با اتوبوس بازیکنان همراه آنها به هتل محل اقامت تیم برود.

* تماشاگران استقلال که از نتیجه کسب شده و از دست رفتن 3 امتیاز حساس خانگی به شدت ناراحت بودند با چهره‌های گرفته ورزشگاه را ترک کردند.

 

 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:tacklesevvom.com