قرار بود در آخرين ساعات شب گذشته، جلسه كميته انضباطی باشگاه استيل‌آذين در رابطه با تصميم‌گيری نهايی راجع به پرونده جنجالی علی كريمی و موضوع اخراج عجيبش از اين باشگاه برگزار شود...
   
 
جلسه‌ای كه در آن واعظ آشتیانی و امیر مهریزی، دو عضو جدید هیات‌مدیره این باشگاه هم حضور داشتند. آخرین اخباری كه راجع به این جلسه منتشر می‌شد به كوتاه نیامدن هیچ یك از طرفین ماجرا از مواضع خود بازمی‌گشت.
 
برخی افراد نزدیك به باشگاه استیل‌آذین می‌گفتند آجورلو به سایر اعضا اعلام كرده در صورت بازگشت كریمی از این باشگاه خواهد رفت و در آن سو كریمی هم پیغام داده تا زمانی كه آجورلو دراین باشگاه باشد به استیل‌آذین بازنخواهد گشت. برخی خبرگزاری‌ها هم خبرهایی مانند اینكه كریمی درنهایت با 25 میلیون تومان جریمه و سه جلسه محرومیت از همراهی تیمش، بخشیده خواهد شد منتشر كردند اما شاید مهم‌ترین نكته به قول‌هایی بازگردد كه از سوی سران باشگاه به شماره هشت داده شده است.
 
وعده‌هایی مثل اینكه از كریمی خواسته شده در مقابل این ماجرا كوتاه بیاید و در عوض مطمئن باشد آجورلو خیلی زود از صندلی مدیرعاملی باشگاه كنار گذاشته خواهد شد. این شایعه تا جایی پیش رفت كه خیلی‌ها معتقد بودند در پایان جلسه حتی این امكان وجود دارد كه از میان امیر مهریزی و واعظ آشتیانی، یكی به عنوان مدیرعامل جدید استیل‌آذین معرفی شود و به عبارت بهتر علی كریمی به سردار آجورلو ترجیح داده شود. احتمالی كه منابع خبری می‌گفتند حتی اگر امشب هم نیفتد، در آینده بسیار نزدیك قطعا عملی خواهد شد. از ابتدای این ماجرا هم واضح بود كه كریمی در باشگاه از سنبه پرزورتری برخوردار است و هدایتی به هیچ‌عنوان زیر‌بار از دست دادن ستاره باارزشش نخواهد رفت.

 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:tabnak.ir