در شرايطی كه برای اولين بار سريالی درباره‌ی شخصيت يك فوتباليست از سوی سيمای ايران پخش می‌شود، تعدادی از بازيكنان فوتبال در واكنش به اين مجموعه‌ی تلويزيونی واكنش‌های متفاوتی را در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا ارائه دادند...
 
 

* آرش برهانی یكی از بازیكنان تیم استقلال كه در این فیلم نقش كوچكی ایفا كرده درباره این سریال به خبرنگار ایسنا می‌گوید: می‌توانم بگویم كه سریال خوبی است، اما شخصیت فوتبالیست آن در میان بازیكنان ایرانی چندان عمومیت ندارد. شاید تعداد انگشت‌شماری از فوتبالیست‌های ایرانی هستند كه شخصیتی مشابه مهران سارنگ دارند. نباید از چهره فوتبالیست ایرانی چنین برداشتی را داشته باشیم.

* حنیف عمران‌زاده دیگر بازیكن آبی‌پوشان نیز در زمینه‌ی مضمون این سریال به خبرنگار ایسنا اظهار می‌كند: متاسفانه این سریال را جوری ساختند كه تصویر نامناسبی را از بازیكنان ایرانی در ذهن مردم متبادر می‌سازد. این بازیكن انسانی را به عمد كشته و سپس با پارتی بازی می‌خواهد از مجازات فرار كند. این باعث می‌شود تا ذهنیت مردم نسبت به ما فوتبالیست‌ها بد شود. به نظر در این سریال یك خشونتی با فوتبالیست‌ها دیده می‌شود و می‌خواهند چهره بدی را از ما در جامعه نشان دهند.

* فرزاد آشوبی دیگر بازیكن استقلال نظر متفاوتی دارد و به ایسنا می‌گوید: این سریال را ندیدم، ولی از داستان آن باخبر بوده و نسبت به ماهیتش مطلع هستم. در عین حال معتقدم باید به ایده كارگردان‌ها احترام گذاشت. نمی‌دانم چرا در ایران وقتی از هر موضوعی فیلمی ساخته می‌شود به آن اعتراض می‌كنند كه در میان قشر ما چنین اشخاص (منفی) و چنین مشكلاتی وجود ندارد و تصور می‌كنند كسی می‌خواهد آنها را خراب كند. در حالی كه اینطور نیست. یك فیلمساز ایده‌ای دارد كه آن را بیان می‌كند و باید به ایده آن‌ها احترام گذاشت. ممكن است هر شخصی به جای نقش اصلی این سریال كه یك فوتبالیست خطاكار است، باشد و این اتفاق می‌تواند برای هر فردی در جامعه ما رخ دهد. ما بازیكنان نباید نسبت به فوتبالیست‌ بودن این شخصیت خطاكار معترض باشیم.
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:isna.ir