دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و شاهین بوشهر در شرایطی به پایان رسید که علی دایی حرف های تازه ای بر زبان آورد...
  
 دیدار این دو تیم دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران و از هفته ششم رقابتهای لیگ برتر برگزار شد و در پایان به برتری 2 بر یک شاگردان علی دایی انجامید تا سرخپوشان تهرانی با گذشت 828 روز از آخرین صدرنشینی‌شان در لیگ برتر، مجددا به صدر جدول صعود کنند. حاشیه های این دیدار را در زیر می خوانید:

* در شروع بازی تماشاگرانی کمتر از 30 هزار نفر در ورزشگاه حاضر بودند اما در نیمه دوم این تعداد به بیش از 45 هزار نفر رسید.

* تماشاگران پرسپولیس که هنوز خاطره شکست با 4 گل برابر شاهین را فراموش نکرده اند، در طول بازی با این تیم شعار " پرسپولیس قهرمان، انتقام انتقام " را سردادند.

* حمید استیلی مربی پیشین پرسپولیس و سرمربی تیم فوتبال شاهین در طول 90 دقیقه روی نیمکت نشست و علیرضا مرزبان دستورات لازم را به بازیکنان منتقل می کرد.

* شیث رضایی که چند بازی با تشخیص علی دایی سکونشین و نیمکت نشین بود در این بازی از ابتدا و با بازوبند کاپیتانی پرسپولیس به میدان رفت.

* در دقایق پایانی نیمه دوم تماشاگران بوشهری که در جایگاه ویژه استقلالی ها مستقر بودند، بنا بردلایلی با ماموران نیروی انتظامی درگیر شدند و به دنبال شدت گرفتن این درگیری برخی از آنها کتک خوردند و البته برخی نیز به دلیل کتک زدن مامور نیروی انتظامی بازداشت شدند.

* مدیرعامل و اعضای کادر فنی و اجرایی شاهین بوشهر در پایان این بازی به شدت از بی حرمتی تیم میزبان به حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس انتقاد کردند.

* در نشست خبری علی دایی و زمانی که او داستان زندگی اش را تعریف کرد و به دست فروشی و کارگری اش در دوران دانشجویی اشاره کرد، صحنه هایی از فیلم های هندی رقم خورد و خبرنگاران هم برای سرمربی پرسپولیس دست زدند و او را تحسین کردند. این اتفاق در حالی رخ داد که ساعت به یک نیمه شب نزدیک می شد و دیدن این صحنه های رمانتیک در ورزشگاه سوت و کور آزادی هر بیننده ای را تحت تاثیر قرار می داد!

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و شاهین بوشهر در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر دوشنبه شب با پیروزی 2 بر 1 پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.

 
  
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:mehrnews.com