پرتاب یک منور از جایگاه هواداران شاهین پس از به ثمر رسیدن گل مهدی نوری مقابل پرسپولیس ، حواشی تلخی را در پی داشت....
  
پس از اینكه  شاهین بوشهر یك گل زیبا را به ثمر رساند و بازی 2 بر 1 شد ، یكی از هواداران شاهین برای ابراز شادی خود منوری را به آسمان فرستاد ، كاری كه در اغلب ورزشگاههای جنوب انجام می شود ،  هر چند كه ممكن است كار صحیح و درستی بواسطه قوانین اعلامی نباشد ، ولی بلافاصله بعد از این حركت عوامل نیروی انتظامی به سرعت به هواداران شاهین حمله ور شدند و با جوانی كه این حركت را انجام داده بود به طرز فجیعی برخورد نمودند .

هواداران شاهین كه این برخورد از موضع قدرت را با این فرد دیدند از نیروی انتظامی خواستار رها نمودن او شدند كه به علت ازدحام بوجود آمده از سوی هواداران تیم شاهین بوشهر برای این موضوع ، ماموران نیروی انتظامی با بكار بردن باتوم و فنرهای فلزی تماشاچیان را مورد حمله و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند . ضمن اینكه بعضی از ماموران با بكار بردن الفاظ بسیار ركیك چه كسانی را كه در تجمع حضور داشتند و چه آنهایی را كه بصورت متفرق نشسته بودند مورد لطف خود قرار داده! و تلاش می نمودند كه با جمع نمودن تمامی هواداران به گوشه ای از جایگاه تماشاگران ، آنها را راحت تر به كنترل خود در بیاورند ..

در این میان تعدادی از هواداران شاهین كتك خوردند ، با باتوم انگشتان دست و  كفشك زانوهایشان هدف قرار گرفت ، هوداران بازداشت شده در توالت های ورزشگاه  نگهداری شدند ، الفاظ بسیار ركیك شنیدند ، گوشی های موبایلشان ضبط شد و این در حافظه آنها باقی ماند كه چرا و به چه علت اینگونه حرمت ها شكسته شد؟

آیا با یك مدیریت صحیح نمی شد افرادی را كه احیاناً شادی خود را به گونه ای دیگر بروز داده بودند به مكانی دیگر هدایت شوند و اینگونه جو ورزشگاه را متشنج ننمود؟

و هزاران آیای دیگر كه شب گذشته باعث رنجش بسیار شدید مردم در این شب های ماه رمضان شد .

 
  
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:shahinclub.com