پرونده فوتبال ناپاک مسلماً به ذکر اتفاقاتی هم نیاز دارد که البته نمی توان آنها را تایید شده نامید...
 
  در بازار فوتبال ایران اخبار و ماجراهای تایید نشده زیاد است و بازار شایعات و نقل قول ها داغ داغ است. بلاخره در فوتبال 400 میلیارد تومانی حاشیه هایی هرچند سکرت برای اهالی فوتبال ایران آن هم به صورت خودآگاه و ناخودآگاه ایجاد می شود . این طبیعی است. 
به گزارش جهان اتفاقات و ماجراهایی که شما را انگشت به دهان می گذارند. پس پیش از خواندن این مطالب ظرفیتتان را بالا ببرید.، چون مطمئناً با خواندن این اتفاقات تکان می خورید. البته تا آنجایی که توانسته ایم وارد حریم خصوصی افراد نشده ایم و نامی هم از هیچ کس نبرده ایم. اما آن ماجراها بر اساس شنیده ها و پی گیری های ژورنالیست چلچراغ به دست آمده است و طبیعتاً چلچراغ درستی یا نادرستی این اتفاقات را تأیید نمی کند. این شما و این هم ماجراهای تکان دهنده فوتبال ایران.

بلوتوث یک میلیون بازدید شده
بسیاری ازشما آن بلوتوث مشهور را دیده اید. بازیکن معروف باشگاه از زمین تمرین که بیرون می آید، خودروی گرانقیمتش مورد فشار هواداران که تشنه دیدن او و دیگر بازیکنان هستند، قرار می گیرد. او هم در یک حرکت منحصر به فرد یک فحش چارواداری حواله دوستان و طرفدارانش می کند. دلیل نگرانی او آسیب رسیدن به خودرویش است. البته چشمش به گوشی موبایلی نیست که دارد صدم ثانیه به صدم ثانیه از کوره دررفتنش را ضبط می کند. بازیکن عصبانی به سرعت از صحنه دور می شود اما او هیچگاه احساس نمی کرد که روزی برای اقرار درباره الفاظی که به کار برده، پایش به جاهایی باز شود. این بازیکن اسمی بارها و بارها به خاطر حضور در مهمانی ها از سوی نیروی انتظامی بازداشت می شود. امانفوذ مدیرعامل باشگاه به واسطه پستی که دارد باعث می شود تا این بازیکن از بازداشت موقت نجات پیدا کند. اما خالکوبی هایش چیه؟ خالکوبی هایی که عکس آنها تیتر یک روزنامه های ورزشی شده و حتی در برنامه پر بیننده ای مثل «نود» نشان داده شده است. البته همین که سازمان لیگ از نیروی انتظامی استعلام می گیرد، گندکاری های دیگری رو می شد. گندکاری هایی که در اپیزود بعدی به آن اشاره می کنیم.

آیتم خاله زنکی ماجرا؛
ماجرای مربی با نامزد بازیکن
پیگیری های ما نشان می دهد ماحرایی که الان می خوانید اگرچه اصل خاله زنکیه ولی کاملاً درست است. البته باز هم می گوییم در فوتبال ایران هیچ چیز قطعی نیست. اما زمانی که سرهنگ جعفری مدیر عامل وقت اصولگرای باشگاه نظامی و بازیکن ساز فجر شهید سپاسی شیراز، سال گذشته در نشست مدیرعامل باشگاه های لیگ برتر با سران فدراسیون اعلام می کند که مربی و بازیکن دوست دخترشان را به مسافرت خارجه می برند، آن وقت است که می شود به این ماجرا هم به خوبی اشاره کرد. ماجرایی که اتفاقاً پای استعلام از حراست پرواز خارجی به مقصد ...  در آن موجود است و حتی کار را به جای باریکتر می کشاند. شنیده شده همان بازیکنی که در پاراگراف قبلی از او نام بردیم، به همراه برخی دیگر از بایکنان هنگام سفرهای بین شهری و حتی بین کشوری(البته به غیر از عربستان) دخترانی را به عنوان نامزد یا همسر همراه خود می برند که البته  خلاف قوانین اردویی است. البته در اتفاق بعدی به ماجرای  دیگری در همین باره، البته برای مربی دیگری اشاره خواهیم کرد. اما بک منبع آگاه به ما گفت که در یکی از سفرها که بازیکن مزبور دختری را به همراه برده است. سرمربی یک تیم یک دل نه صد دل عاشق آن دختر خانم می شود و همان لحظه به دختر دل می بازد. البته ابراز علاقه مربی به آن دختر باعث اعتراض بازیکن می شود اما نیمکت نشینی باعث می شود تا بازیکن قید دختر را بزند. در یکی از سفرهای خارجی مربی بازیکن را خط می زند اما دختر را با خودش به آن سفر می برد. زمانی که ماجرای محرومیت ها رو می شود بازیکن در اعترافاتش به ماجرای دل باختن مربی مشهور اشاره می کند تا بلکه رهایی یابد. پای مربی که وسط می آید و دستش رو می شود، مربی اعلام می کند که با آن دختر قصد ازدواج داشته و سریعاً عقدش کرده و اتفاقاً الان دختر دوقلو هم حامله است. البته شنیده شده که مربی تا فهمیده پای گزارش حراست پرواز وسط است، با دختر مزبور ازدواج می کند. خبرنگاران  می گویند مراسم ازدواج این مربی سرشناس در یک تالار بزرگ آن هم در جاجرود برگزار می شود. مراسمی که تحت تدابیر امنیتی و اینکه هیچ کس نباید موبایل دوربین دار به همراه داشته باشد، برگزار می شود. بازیکن هم از همان روز با مربی قهر می کند و از باشگاه هم با اینکه دوسال قرار داد داشته تسویه حساب می کند و می رود. اما لو دادن این ماجرا باعث می شود بازیکن محروم نشود و تنها تعهد بدهد، اما مربی منشوری و ممنوع الکار شود.
 
   
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:jahannews.com