ستاره سرشناس و سال های دور باشگاه استقلال تهران (ع - ا) که احتمالا نمی دانست مجازات قانونی و نگهداری 40 گرم کراک چيست، در اعتراف خود گفت...

 
اواخر دوران فوتبالم به سمت اعتیاد گرایش پیدا کردم و برای مصرف مواد مخدر به پاتوق های خاصی رفتم هر روز در این پاتوق ها، با دختران متفاوتی آشنا می شدم و مواد مخدر بیشتر مصرف می کردم تا این که دیدم یک معتاد تمام عیار شدم و از دوستانم یاد گرفتم چگونه برای مصرف شخصی خودم کراک بسازم!
 
بر اساس این گزارش که رجانیوز آن را منتشر کرده آمده است، این فوتبالیست سابق استقلال که آخرین بار در تیم شهرستانی پاس بازی می کرد اتهام ساخت کراک را پذیرفت اما نمی دانست چه مجازاتی منتظرش است!

به گفته بازپرس شهریاری از شعبه 7 دادرسی امور جنایی تهران این فوتبالیست قبل از آن که مجازات قانونی نگهداری 40 گرم کراک را بداند جرم خود را پذیرفت و اصرار کرد خودش کراک تولید می کند، اما وقتی شنید طبق بند 6 ماده 8 قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات کسی که بیش از 30 گرم ماده از نوع هرویین یا کراک را نگهداری کند اعدام و مصادره اموال است، دست و پای خود را گم کرد و ترسید!

در حال حاضر با توجه به نوع جرم این فوتبالیست، پرونده او در اختیار دادگاه انقلاب تهران قرار گرفته و با استناد به قانون که برای نگهداری 40 گرم کراک مجازات اعدام و مصادره اموال در نظر گرفته است احتمالا باید منتظر صدور حکم خود باشد ... مگر آن که حقیقت چیز دیگری غیر از اعترافات اولیه این فوتبالیست باشد.

کاش فوتبالیست ها و ستاره های امروز بدانند هر روز احتمال دارد پیش پای آنها هم دام اعتیاد پهن شود. کاش این گزارش حقیقت نداشت. کاش این ستاره سرشناس که تا همین چند ماه پیش عکس و اسمش در اکثر نشریات ورزشی بود راه را از چاه تشخیص می داد!
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سی مرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:hurrahsport.com