علیرضا منصوریان، مربی تیم‌ملی و دستیار افشین قطبی که مدتی قبل در مصاحبه‌ای رسمی گفته....
 
    علیرضا منصوریان، مربی تیم‌ملی و دستیار افشین قطبی که مدتی قبل در مصاحبه‌ای رسمی گفته بود اگر جای سرمربی تیم‌ملی بود حتما فرهاد مجیدی و میلاد میداودی را به این تیم دعوت می‌کرد، سریع‌تر از آنچه تصور می‌رفت حرفش را پس گرفت: «اصلا چنین ادعایی نکردم. چون این موضوع در حیطه وظایف من نیست.
 ما فقط پیشنهادهایمان را به افشین قطبی می‌دهیم و تصمیم‌گیرنده نهایی خود سرمربی تیم‌ملی خواهد بود.» اختلافات شدید فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان برهیچ‌کس پوشیده نیست. همان اختلافاتی که باعث شد منصوریان از قطبی بخواهد روی نام مجیدی آماده قلم قرمز بکشد.
 
 دعوای رسانه‌ای این دو در روزهای اخیر هم دلیل محکمی بر این ادعا بود اما منصوریان برای آنکه در ظاهر ثابت کند مشکلی با کاپیتان استقلال ندارد، اعلام کرد اگر جای سرمربی تیم‌ملی بود او را به تیم‌ملی دعوت می‌کرد. اظهارنظری که خشم شدید سرمربی تیم‌ملی را به همراه داشته است. قطبی پس از شنیدن این ادعا در گفت‌وگویی خصوصی به منصوریان گفت:«من برای حرف خود شما ارزش قائل شدم و مجیدی را به تیم ملی دعوت نکردم، حالا خود شما می‌روید و می‌گویید اگر جای من بودید مجیدی را دعوت می‌کردید؟
 
 این کار شما به هیچ وجه حرفه‌ای نیست.» قطبی به منصوریان اولتیماتوم داد که در حیطه اختیاراتش اظهارنظر کند و منصوریان هم در آخرین مصاحبه‌اش تلاش کرد به گونه‌ای دلخوری قطبی را برطرف کند. به نظر می‌رسد با توجه به توصیه‌پذیری‌های پی در پی قطبی در آستانه جام‌ ملت‌های آسیا چنین مشکلاتی همچنان ادامه داشته باشد. او مدام از سوی مسئولان فدراسیون و اعضای کادرفنی با بایدها و نبایدهایی مواجه می‌شود و دراین میان قصد دارد نظر مثبت همه بالادستی‌ها و اطرافیانش را جلب کند.
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:tacklesevvom.com