فردوسی‌پور كه اين هفته اعتراض خود را به مسئولان شبكه سه و پخش را روی آنتن به زبان آورد پس از برنامه دوباره به خلوت خود خزيد و پاسخ هيچ كس حتی خبرنگاران شهرستان برنامه نود را نداد...
 
آنهایی كه از نزدیك عادل فردوسی‌پور را می‌شناسند می‌دانند كه او اصولا در روزهایی كه اتفاقات غیرمترقبه‌ای در برنامه‌اش رخ می‌دهد خود را از دیده‌ها پنهان می‌كند تا پاسخ هیچ مدیری را ندهد.
عادل فردوسی پور در این مواقع موبایل خود را خاموش می‌كند و چند روزی هم حوالی خانه آفتابی نمی‌شود تا كسی نتواند او را پیدا كند این یك رویه همیشگی و شناخته شده از طرف مجری برنامه نود است كه این هفته مجدداً‌ با برنامه‌اش خبرساز شد.
فردوسی‌پور كه این هفته اعتراض خود را به مسئولان شبكه سه و پخش را روی آنتن به زبان آورد پس از برنامه دوباره به خلوت خود خزید و پاسخ هیچ كس حتی خبرنگاران شهرستان برنامه نود را نداد. بچه‌های شهرستان‌ها كه با فردوسی‌پور همكاری می‌كنند در این هفته پی او بودند تا برای برنامه هفته آینده كسب تكلیف كنند اما پاسخ موبایل عادل فقط یك جمله انگلیسی بود مبنی بر اینكه مشترك مورد نظر خاموش است.
فردوسی‌پور كه بحث این هفته او این‌بار وجه سیاسی ندارد در 24 ساعت گذشته دوبار موبایل خود را روشن كرد اما خب علاقه‌ای به صحبت در زمینه اتفاقات پیش آمده ندارد و ظاهرا با وجود دلخوری‌ها مشكل خاصی هم درباره پخش برنامه وجود ندارد.
برنامه نود این هفته با توجه به تعطیلی لیگ بیشتر روی تیم ملی متمركز خواهد بود و البته فردوسی‌پور قصد دارد یك میهمان ویژه را نیز به برنامه‌اش بیاورد. بررسی اتفاقات باشگاه استیل آذین موضوعی است كه با جزییات به آن پرداخته خواهد شد.
 
  
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:goal.com