پخش شبكه سه برای برنامه نود سقف 150 دقيقه‌ای گذاشت تا برنامه با ابهام در مباحث مطروحه به پايان برسد...
 
   جنجال هفته گذشته برنامه نود، علیه پخش شبكه سه، در برنامه دیشب نود گریبان مجری و تهیه كننده این برنامه را گرفت.
 در حالی كه این هفته در كنداكتور برنامه نود اثری از بازی‌های لیگ نبود، كش پیداكردن گفت‌وگو با سیدمحمد حسینی مدافع مشهدی ذوب آهن، باعث شد كه فردوسی‌پور در انتهای برنامه برای نتیجه‌گیری از دو موضوع بسیار مهم دچار كمبود وقت بشود. این دو موضوع به نتیجه‌گیری در مسأله دوپینگ و مشاركت رضا چلنگر در آن باز می‌گشت و همچنین بحث قرارداد مخدوش علی دایی و فدراسیون نیز قسمتی از آن بود.  
 در مسأله دوپینگ، عادل كه دكتر هاشمیان رئیس كمیته آنتی‌دوپینگ را دعوت كرده بود، سرانجام با اعتراض شدید وی مواجه شد. او كه برای توضیح مقابل دفاعیات چلنگر و حملات شاه‌حسینی رئیس سابق كمیته انضباطی، مداركی كافی با خود به برنامه آورده بود. در نهایت موفق نشد حرف‌های خود را به طور كامل به زبان بیاورد. دكتر هاشمیان در این‌باره به فردوسی‌پور گفت:«شیوه شما این است كه شبهه‌افكنی می‌كنید و بعد برای توضیح وقت كافی نمی‌دهید. من از شما خواهش می‌كنم كه از این روش دست بردارید.»
 این جملات در حالی از زبان هاشمیان خارج می‌شد كه فردوسی‌پور در تمام این لحظات مشغول مذاكره با چشم و ابرو با بچه‌های پشت صحنه بود تا بتواند چند دقیقه وقت اضافه بگیرد اما در نهایت تیتراژ نود روی صحبت‌های دكتر هاشمیان پخش شد و عادل بدون اعلام نتیجه مسابقه اس ام اس مجبور شد برنامه را قطع كند.
 سخت‌گیری به برنامه‌ای كه سطح زمانی خاصی نداشته به عادل می‌آموزد كه در دفعات بعد كنداكتور را دقیقا مطابق زمان تنظیم كند. گرچه در مورد اهالی فوتبال عموما وقت كم می‌آید.
 
       
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
 
www.seemorgh.com/sport 
 
منبع:goal.com