پس از حرف و حديث‌هايی كه هفته‌ی گذشته درباره‌ی كاهش مدت زمان برنامه 90 و پخش نشدن مصاحبه علی كريمی عنوان شد، شامگاه دوشنبه(15 شهريورماه) به صورت زيرنويس، مدت زمان پخش اين برنامه تعيين شد...
  
شامگاه 15 شهریور ماه، زمان پخش برنامه «90»، 22 و 35 دقیقه اعلام شد و در ابتدای پخش این برنامه از زیرنویسی استفاده شد كه مدت زمان كل آن را به 150 دقیقه محدود می‌كرد.

پیگیری آخرین وضعیت قراداد علی دایی با فدراسیون فوتبال، گفت‌وگو با كفاشیان و تاج، تحلیل‌بازی ایران مقابل چین در گفت‌وگو با بیژن ذوالفقارنسب و گفت‌وگو با احمد هاشمیان رییس کمیته پزشکی و مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال بخش‌های مختلف«90» دوشنبه شب را شامل می‌شد.

بر این اساس احمد هاشمیان كه در بخش گفت‌وگوی ویژه 90 حاضر شده بود، با كمبود وقت برای ارائه توضیحات بیشتر درباره دوپینگ بازیكنان فوتبال مواجه شد؛ عادل فردوسی پور پس از گلایه‌های هاشمیان در خصوص كمبود وقت و عدم امكان ارائه توضیحات بیشتر توسط وی، به بیان این جمله پرداخت كه این مساله درد مشترك ماست.

همچنین عادل فردوسی‌پور در برنامه شامگاه گذشته «90» درخواستی مبنی بر اختصاص وقت اضافه به برنامه وی مطرح نكرد.

به گزارش ایسنا، برنامه «90» دوشنبه قبل نیز در اتفاقی غیرمتنظره 7 دقیقه زودتر از موعد مقرر به پایان رسید تا عادل فردوسی‌پور در پایان اعلام كند كه «وقتی مصاحبه علی کریمی را نمی‌توانیم در برنامه «90» پخش کنیم، پایان زودتر از موعد برنامه هم چندان دور از انتظار نیست» كه پس از این، مدیركل پخش شبكه سه سیما به گلایه‌های عادل فردوسی‌پور واكنش نشان داد و انتقاد كرد كه مجری برنامه «90» نمی‌تواند زمان برنامه‌اش را مدیریت كند.

 

  
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:isna.ir