با اينکه وين رونی در جواب اعتماد فابيو کاپلو به او برای تيمش در بازی با سوئيس گلزنی کرد، اما همانطور که خودش هم پيش بينی کرده بود، زندگي زناشويی خود را بايد تمام شده تصور کند....
 
 
کالین همسر رونی بعد از افشای رسوایی اخلاقی شوهرش در مطبوعات اعلام کرده که دیگر نیازی به وی ندارد و نمی خواهد رونی را ببیند وبه او توصیه کرده که حواسش به فوتبال باشد. رونی در پیامی که از همسرش دریافت کرد متوجه قصد وغرض او برای آینده شد.
 
به نوشته قدس : مهاجم منچستریونایتد سال گذشته و زمانی که همسرش باردار بود، چندین بار با دختری که جنی تامپسون نام داشت ملاقات داشت. حالا طبق نوشته نشریات انگلیس طلاق این زوج تقریبا حتمی به نظر می رسد.

کالین به خانه والدین خود رفته است. پدر این دختر هم به اندازه او از دست رونی دلخور است. " او حق ندارد پایش را به این خانه بگذارد " رونی که با تیم ملی انگلیس در بازل سوئیس به سر می برد، تلاش کرد بتواند با همسرش صحبت کند اما موفق به انجام این کار نشد. او قبل از عزیمت به سوئیس به کالین همه چیز را اعتراف کرده بود. با اینکه امیدوار بود هرگز چنین اتفاقی برایش رخ ندهد. خشم کالین غیرقابل کنترل بود. او که روحیه خود را از دست داده اعلام کرده که یک زن مستقل است و به رونی دیگر نیازی ندارد.
همسر رونی یکی از چهره های مهم تلویزیونی انگلیس است. طبق گزارش سان استخدام او برای اجرا در هر شبکه دستکم ده میلیون پوند هزینه دارد و مسلما احتیاجی به کمک مالی شوهرش ندارد. رونی قبل از ازدواج دو سال پیش خود با کالین با چند زن دیگر هم ارتباط نامشروع داشت ولی درآن زمان از سوی کالین بخشیده شده بود رونی حتی ممکن است به خاطر این موضوع نتواند با یونایتد قراردادش را تمدید کند. او تا سال 2012 با این تیم قرارداد دارد و باید قرارداد جدیدی که دستمزدی معادل 140 هزار پوند درهفته برای او به ارمغان می آورد، منعقد کند. همراه با او بقیه بازیکنان لیگ برتر انگلیس هم که ماهها با معشوقه های پنهانی خود درارتباط بوده اند، ممکن است در فهرست بازیکنانی که رسوایی های اخلاقی به بار آورده اند، وارد شوند.

دیلی استار نوشته که رونی تنها طعمه دام جنی تامپسون نبوده است. سیزده بازیکن دیگر لیگ برتر هم که حتی عضو تیم ملی بوده اند نگران افشاسازی های این دختر هستند. این بازیکنان روی هم 90 میلیون پوند می ارزند. شش مدافع، سه بازیکن میانی و چهار مهاجم دراین لیست وجود دارند که دو بازیکن ازدواج کرده و فرزند هم دارند. تامپسون از قصد با بازیکنان فوتبال که از موقعیت و ثروت خوبی برخوردار هستند ارتباط برقرار کرده بود.
  
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:tabnak.ir