سرمربی تيم استيل آذين تهران پس از باخت تيمش مقابل صبای قم در هفته هشتم ليگ برتر گفت: فکر نمی‌کنم آنها بازيکنان بزرگی باشند و بايد در آينده کار بيشتری انجام دهند چرا که تا رسيدن به روحيه جنگندگی فاصله زيادی دارند....
 

لوبیسا تومباکوویچ سرمربی تیم استیل آذین تهران در کنفرانس خبری و در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدای بازی از روی بدشانسی گل خوردیم و این نتیجه در اول بازی خوب نبود.

وی ادامه داد: بعد از گلی که دریافت کردیم کعبی، کریمی و مهدوی‌کیا مثلث خوبی را تشکیل دادند که در ادامه صاحب موقعیت‌های خوبی شدیم که متاسفانه بازیکنان نتوانستند از آن ها استفده کنند.

تومباکوویچ با بیان اینکه گفته بودند استیل آذین دارای بازیکنان بزرگی است اما این بازیکنان بزرگ باید در زمین خودشان را نشان دهند، افزود: فکر نمی کنم آنها بازیکنان بزرگی باشند و باید در آینده کار بیشتری انجام دهند چرا که تا رسیدن به روحیه جنگندگی فاصله زیادی دارند.


وی اظهار داشت: بازیکنان ما در این بازی تک روی نکردند و برای خوشان توپ نزدند و با پاس کاری و حفظ توپ کارهای محوله را انجام دادند اما باید فرصت بیشتری داده شود تا آنها با کار و ایده‌های مربی آشنا شوند.


وی در خصوص درگیری لفظی بین کعبی و علی کریمی اظهار داشت: آنچه به من گفته اند این بوده است که کعبی خودش تقاضای تعویض داشته است که کریمی با این کار وی مخالف بود!


به گزارش ایسنا؛ از حواشی این دیدار در گیری مستمر لفظی بین علی کریمی و حسین کعبی در جریان بازی بود که کریمی از سرمربی تیم می خواست کعبی را به جهت از دست دادن دو موقعیت گل تعویض کند! و حسین کعبی نیز در حین بازی عکس العمل‌هایی در پاسخ به این درخواست از خود نشان ‌داد.

او در آخر بازی نیز با گریه زمین را ترک کرد که به نظر می‌رسید ناشی از برخورد‌های علی كریمی با او باشد.

 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:jahannews.com