موضع سازمان لیگ درباره خبر ممنوعیت حضور تعدادی از مربیان منشوری به ورزشگاه ها سکوت است....


 

هفته قبل بود که خبرآنلاین از قطعی شدن محرومیت های 8 مربی برای سال جدید نوشت و به فاصله یک هفته ، روزنامه های ورزشی پا را فراتر گذاشته و درباره منشوری ها نوشتند:« فیروز کریمی حق ورود به ورزشگاه را هم ندارد.» خبری که به نقل از سازمان لیگ منتشر می شد. اما واکنش عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ به این خبر ، اینگونه است:« قرار شده ما حرفی در این باره نزنیم و در یک هفته اخیر هم من هیچ مصاحبه ای درباره منشوری ها نداشتم. همان طور که از ابتدا گفتیم ، نمی خواهیم اسم کسی را به زبان بیاوریم.»

به رغم موضع عزیز محمدی ، 5 مربی سرشناس و سه نفر از دستیاران شان این فصل تیمی ندارند و حتی برای بعضی از آنها شرایطی ساخته شد که حتی نتوانند در دسته اول هم مربیگری کنند. نادر دست نشان ، هفته قبل از ابومسلم کنار کشید و بعد از جدایی او مدیر تیم اعلام کرد:« مربی جدید مان ، نامجو مطلق یک مربی پاک از نظر سازمان لیگ است!»

شایعه ممنوعیت حضور تعدادی از مربیان منشوری از ورزشگاه اگرچه رسما تایید نمی شود اما به صورت غیر رسمی تقریبا چیزی شبیه واقعیت است. کریمی فصل قبل اختلافات بسیاری با باشگاه داماش گیلان داشت که مشکلی مضاعف برای او بود بر همه ی که از قبل با سازمان لیگ داشت.

 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:khabaronline.ir