همه آن روزها را به ياد دارند كه مسؤولان ورزش و صدا و سيما به اين تيم اهميت می دادند. روزهايی که فوتسال پخش زنده داشت، آن هم در رقابت های آسيايی...
 
حاشیه های دربی فوتسال اصفهان پایان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «فردا» بعد از اینكه خبرهای متعددی در خصوص درگیری بازیكنان ملی پوش دو تیم گیتی پسند و فولاد ماهان منتشر شد هر روز خبرهای جدیدی از حاشیه های این بازی به گوش می رسد.


گفته می‌شود دو بازیكن سرشناس تیم‌های گیتی‌پسند و فولادماهان كه در جریان داربی با یكدیگر درگیر شده و با فحاشی به یكدیگر از خجالت هم درآمده بودند ساعت1:30 بامداد روز شنبه در آستانه درگیری جدیدی با هم بوده كه با وساطت هم‌خانه‌های یكی از این بازیكنان ختم به خیر می‌شود.

در این بین فوتسال ایران این روزها بدجوری از طرف مسؤولان ورزش کشور با بی مهری مواجه شده است.

از طرفی نیز صدا و سیما برخلاف گذشته بی مهری كامل خود را به این ورزش نشاند داده و همگان به خاطر دارند كه هفت، هشت سال پیش زمانی كه انصاری فرد سرمربی تیم ملی فوتسال بود و ستارگانی مثل شمسایی، حیدریان و بابک معصومی در این تیم بازی می کردند، چطور مسؤولان ورزش و صدا و سیما به این تیم اهمیت می دادند. روزهایی که فوتسال پخش زنده داشت، آن هم در رقابت های آسیایی.

اما اكنون در آستانه مسابقات 2010 حاشیه های این ورزش زیاد شده و هر روز نكته عجیب جدیدی می شنویم.

از همین رو گل از حاشیه ای جدید خبر داد كه برای دوستاران این ورزش جالب خواهد بود.

حاشیه‌های داربی بزرگ اصفهان آنقدر زیاد بود كه در داخل سالن پیروزی به پایان نرسید و به ساعات بامدادی روز بعد هم كشیده شد!

خبرهایی از اصفهان به گوش رسید كه شاید باورش سخت باشد اما متاسفانه واقعیتی تلخ دارد كه نشان می‌دهد حاشه ها فوتسال با وجود انجام 11دوره هنوز ادامه دارد و ملی‌پوش و غیر ملی‌پوش هم نمی‌شناسد.

گفته می‌شود دو بازیكن سرشناس تیم‌های گیتی‌پسند و فولادماهان كه در جریان داربی با یكدیگر درگیر شده و با فحاشی به یكدیگر از خجالت هم درآمده بودند ساعت1:30 بامداد روز شنبه در آستانه درگیری جدیدی با هم بوده كه با وساطت هم‌خانه‌های یكی از این بازیكنان ختم به خیر می‌شود.

طبق این اخبار موثق یكی از این دو بازیكن كه سابقا ملی‌پوش بوده با همراهی چند تن از دوستان و لیدرها تیم خود به در منزل بازیكن ملی‌پوش حریف می‌رود و با سرو صدا فریاد می‌زند كه به پایین بیاید تا تلافی فحش‌هایی كه داخل سالن داده را نوش جان كند! این بازیكن كه با ممانعت هم‌خانه‌ای‌های رقیب خود برای ورود به منزل مواجه می‌شود تاكید می‌كند از وی فحش مادر شنیده و باید هر طور شده از خجالتش در بیاید.

با این سروصدا سایر دوستان بازیكن داخل منزل به پایین آمده و تعداد برابر نفرات باعث یك صف‌آرایی جدی دو طرف برابر یكدیگر می‌شود تا دیگر عملا جدالی سر نگیرد. موضوع به اینجا ختم می‌شود كه هم‌خانه‌‌ای این بازیكن تاكید می‌كند هر دو طرف چنین فحش‌هایی را نثار یكدیگر كرده‌ و تمام اتفاقات داخل زمین بوده است بنابراین باید آن را فراموش كرد تا در نهایت اتفاقی بدتر از عده‌كشی میان دو فوتسالیست ماهان و گیتی‌پسند در آن شب كذایی رخ ندهد.
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:shafaf.ir