شاید این ناراحتی‌ها به خاطر این است که به شبکه آنها نرفتم....
 

- خوشبختانه شرایط خوبی داریم مطمئناً بازی خیلی سختی را در تبریز پیش رو داریم به نظرم جلوی هر تیمی در تبریز به میدان بروی سختی خاص خودش را دارد چون تبریز طرفدارهای خیلی خوب خاص خودش را دارد که واقعا نسبت به تیم خود تعصب زیادی دارند. قطعاً‌ با این اوصاف بازی ما سخت است و خودمان را برای این بازی آماده می‌کنیم.
- می‌دانم که شهرداری تبریز تا به امروز نتوانسته نتیجه دلخواه خودش را بگیرد. مطمئنا این تیم نمی‌خواهد در این بازی امتیاز از دست بدهد اما ما هم شرایطمان طوری است که باید به پیروزی فکر کنیم به همین دلیل انشاءالله به کمک خدا با برد از میدان بیرون می‌رویم.
-  کسانی که به حضور من در 90 اعتراض دارند  به نظرم دنبال مسائل دیگری هستند، دوست ندارند حقایق روشن شود، چون از اول زندگی به دور از حقیقت زندگی کردند دنبال حق و حقیقت نرفتند شاید به خاطر همین مسئله است که از این حرف‌ها می‌زنند. این ماجرایی بوده که خیلی‌ها می‌خواستند در شبکه خودشان مطرح شود. ده مرتبه شبکه‌های مختلف من را دعوت کردند اما نرفتم.
-  شاید این ناراحتی‌ها به خاطر این است که به شبکه آنها نرفتم و به دنبال این حرف و حدیث‌ها می‌روند. من در رسانه ملی حاضر شدم و حقانیت خودم را ثابت کردم اینجا لازم است از شبکه سوم سیما جمهوری اسلامی ایران تشکر ویژه‌ای بکنم مخصوصا از مسئولان آن که برای علی دایی ارزش قائل شدند. یعنی آنها برای ورزشکاری ارزش قائل شدند که 18 سال در عرصه ورزش برای این مملکت آبرویش را گرو گذاشت دعوا کرد و کار کرد و سهم کوچکی در بالا رفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران داشت.
-  به نظر من شبکه سوم سیما به خودشان و مردم احترام گذاشتند و این بحث را در برنامه 90 برای من گذاشتند چون اگر این کار را نمی‌کردند باز همان حرف و حدیث‌ها پیش می‌آمد اما الان همه مسائل را فهمیدند و ما دیگر نمی‌توانیم حقایق را پنهان کنیم. شاید آقایان دوست نداشتند من چنین موضوعاتی را به مردم بگویم چون به ضررشان است. اما خدا را شکر که همه را را مردم در میان گذاشتم.
- دیگر نظر خاصی ندارم. اما باز هم از کسانی که اجازه دادند در شبکه سوم سیما حرفم را به مردم بزنم و بعداز 16 سال کار کردن برای ایران و مردم و خوردن بالای 300 بخیه در ورزش حق کوچکی به من دادند که با مردم حرف بزنم تشکر کنم.
- آقای کاشانی نه تنها مدیرعامل پرسپولیس بلکه بعنوان برادر من است او یک دوست خیلی خوب برای من است روزهایی که آدم‌های دوست من دور و بر من نبودند ایشان کنار من بود و من به همین دلیل احترام خاصی برای ایشان قائل هستم مطمئنا من دراین تیم جوابگوی نتایج و مسئول فنی هستم و کاشانی مدیرعامل باشگاه است اما متاسفانه برخی‌ها شیطنت‌هایی می‌کنند و مسائلی را اعلام می‌کنند که واقعیت ندارد من نمی‌دانم این افراد دنیال چه چیزهایی هستند. من کارم را دنبال می‌کنم و دست به دست کاشانی سعی می‌کنیم پرسپولیس را به هدف بزرگش برسانیم.

 

 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:tacklesevvom.com