محمد مایلی کهن پس از قلعه نوعی و مدیر روستا سومین سرمربی لیگ برتری بود که در این هفته از برنامه نود و عادل فردوسی پور انتقاد کرد...
 
محمد مایلی كهن پس از شكست 3 بر 2 سایپا برابر استقلال گفت: سایپا با شكست امروز چیزی را از دست نداده و قرار نیست هر تیمی كه در مسابقه پیش می‌افتد پیروز شود. ما بازی را بد شروع نكردیم هر چند معتقدم گل استقلال مشكوك به آفساید بود.
مایلی كهن افزود: روی بی‌تجربگی و جوانی این بازیكنان بازی را واگذار كردیم. نمی‌خواهم شكست را توجیه كنم اما این چندمین بار است كه اینگونه گل می‌خوریم. در برخی از صحنه‌ها داور باید با شهامت سوت می‌زد كه این اتفاق نیفتاد. در یك صحنه با وجود اعلام آفساید برهانی توپ را وارد دروازه ما كرد اما داور واكنشی نشان نداد، او تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بود.
سرمربی سایپا تاكید كرد: امیدوارم اشتباه كرده باشم اما گل اول استقلال خطا بود و همین گل باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد.
وی در مورد نبود داریوش یزدانی در فهرست سایپا عنوان كرد: یزدانی بازی گذشته نیز در فهرست ما نبود. او بازیكن خوبی است و خوب هم تمرین می‌كند اما من فقط نام 18 نفر را می‌توانم در فهرست تیم قرار دهم. یزدانی به دلیل كسالت پدرش چند روزی با ما تمرین نكرده بود.
 
مایلی كهن در ادامه گریزی نیز به برنامه نود زد و در  مورد اینكه فردوسی پور به او گفته است كاپیتان
 خبرسازان است اظهار داشت: این كاپ دست خود فردوسی پور است. او دو عكس را با هم دعوا می‌اندازد و برنامه‌اش نیز به دلیل همین مسائل مورد توجه مردم قرار دارد. متاسفم كه در این برنامه انواع و اقسام اهانت‌‌ها می‌شود اما تحمل كوچكترین انتقادی را ندارند.
من یك كلام از مزدك میرزایی انتقاد كردم 2 ماه از من ایراد گرفتند، اما در برنامه 90 به كوچكترین مسائل پرداخته می‌شود و بیش از 40 دقیقه بر روی آن بحث می‌شود. پیمان اسدیان نیز به من متلك انداخت. در بهشت زهرا بودم و وقتی رادیوی ماشین را روشن كردم شنیدم كه در رادیو می‌گویند مایلی كهن 5 مسابقه را باخته اما مشخص نیست چرا كوشا او را تحمل می‌كند در حالی كه ما 2 بازی را برده بودیم.
سرمربی سایپا همچنین از ساخت دكور نود و زمان پخش این برنامه نیز ایراد گرفت و گفت: از صبح گفته می‌شود ساعت 10 شب برنامه پخش می‌شود اما در نهایت ساعت 11:30 این اتفاق می‌افتد. برای ساخت دكور این برنامه نیز 6 ماه زمان صرف شد.
  
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:goal.com