امير قلعه نويی پس از تساوی بدون گل برابر نفت تهران و در حالی كه نشست خبری برگزار نشد در جمع خبرنگاران اظهار داشت...
 
نیمه دوم تیم بدتری شدیم و بازیكنانی كه تعویض كردم انتظاراتم را برآورده نكردند. كیفیت خراب زمین نیز بر روی مسابقه تاثیر منفی گذاشت. من منتظر سپاهان واقعی هستم. دلیلش هم فنی است كه هنوز نتوانسته‌ایم به آن سپاهان اید‌ه‌آل برسیم.
وی ادامه داد: باید در این دیدار پیروز می‌شدیم. از این نتیجه راضی نبودم. در نیمه دوم روند تیم را هجومی كردم اما جواب نداد و بازیكنان طبق انتظارم بازی نكردند. نیمه دوم خوب نبودیم. البته جان واریو خوب بازی كرد. یكی از مشكلات تیم ما این است كه تا می‌خواهیم به هماهنگی برسیم بازیكنان را به تیم ملی می‌دهیم و نمی‌توانیم آن هماهنگی را داشته باشیم. بعد از چند جلسه تمرین بازیكنان ما را می‌برند.
قلعه نویی در مورد حضور مهدی رحمتی در تیم امید گفت: پیروانی به من زنگ زد و من هم نظرم را در این مورد به او گفتم. مشكلی ندارم و هر وقت كه او بخواهد رحمتی را به تیم امید می‌دهم.

سرمربی سپاهان در مورد برنامه 90 و اینكه با این برنامه آشتی كرده یا نه تصریح كرد: در این مورد به طور كلی صحبت كردم. من با كسی قهر نیستم كه بخواهم آشتی كنم اما برنامه 90 به فوتبال ایران ضربه می‌زند و ترور شخصیت می‌كند. این برنامه قداست‌ها را از بین برده است. در جریان اختلاف آجورلو و علی كریمی در استیل آذین 10 دقیقه به این موضوع پرداخت. او فوتبال ایران را به چالش می‌كشد.
وی ادامه داد: من به عنوان مربی تیم قهرمان به برنامه‌اش رفته‌ام اما او حرف‌های 4 سال پیش را مطرح كرد. در شب دیدار استقلال و سپاهان نیز سناریوی خودش را اجرا كرد.
قلعه نویی در مورد سكونشینی هادی عقیلی در دیدار گذشته و حضورش در تركیب اصلی امروز سپاهان گفت: مشكلی با عقیلی ندارم و او بازی خوبی برای تیم انجام می‌دهد.

 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:navad.net