خوزه مورينيو، سرمربی تيم رئال مادريد اسپانيا در مورد حرفی كه در نيمه‌نهايی ليگ قهرمانان اروپا در گوش پپ گوارديولا زد در برنامه رابينسون‌ريپورت در شبكه تلويزيوني + canal افشاگری كرد....
 
 

خوزه مورینیو در مصاحبه‌ با شبكه تلویزیونی +canal ابتدا از تجاربش در تیم‌های پرتغالی، چلسی ، اینتر و رئال مادرید سخن گفت.
برنامه در حال گذراندن روند دوستانه خود بود تا جایی كه مورینیو ناگهان گفت: « این مصاحبه، مصاحبه مهمی است، چراكه مصاحبه با من است نه با یكی از بازیكنان بارسلونا».

در ادامه برنامه مورینیو به سخنان درگوشی ‌اش با گواردیولا در نیمه دوم بازی اینتر - بارسا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشاره كرد و گفت: « وقتی بازی مساوی دنبال می‌شد، زمانی كه تیاگو موتا از زمین اخراج شد، او بلافاصله بازیكنش را از روی نیمكت برای تعویض بلند كرد و به نظر می‌رسید كه خیلی تشنه گل است و می‌خواهد از این موقعیت به نظر خودش عالی استفاده كند. من در گوش او گفتم تو فكر می‌كنی خیلی كار آسانی است؟ ولی بازی هنوز تمام نشده».اشاره مورینیو به لحظه‌ای است كه در بازی نیمه نهیی لیگ قهرمانان و در كنار زمین به گواردیولا نزدیك شد و جمله‌ای را با حالت كنایه‌آمیز در گوش او زمزمه كرد.

مورینیو التبه در ادامه این گفتگو تاكید كرد بعداً از كرده خود پشیمان شد: « وقتی من فیلم بازی و تصویر خودم را دیدم، از كاری كه كردم پشیمان شدم، بهتر بود بعد از پیروزی فقط تماشاگران بارسا را به سكوت دعوت می‌كردم.»

سرمربی پرتغالی رئال در پایان این گفتگو كمی هم از زندگی شخصی‌اش حرف زد:«همسر من عاشق زندگی با من و اخلاقیات خاص من است، اما او هم از قضاوت مردم در مورد من راضی نیست. او با این وضع خیلی از زندگی خود راضی نیست و دوست ندارد كه بعدها به فرزندمان بگویند كه پدرت آدم منفوری بود».

   
 
گردآور : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: hurrahsport.com