آنچلوتی هم مانند دیگر مربیان لیگ برتری داور را مقصر دانست....
 
 طبق سنتی دیرین در فوتبال انگلیس، مربی تیم بازنده پس از بازی در صحبت‌هایش به داوران حمله می‌کند. سر الکس فرگوسن مربی منچستریونایتد و آرسن ونگر مربی آرسنال نشان داده‌اند کاملا به این سنت پایبند هستند. کارلو آنچلوتی هم نشان داد از این قاعده مستثنی نیست.

قهرمان فصل گذشته روز شنبه مقابل منچسترسیتی زجر کشید و یک بر صفر شکست خورد و روند شکست‌ناپذیری‌اش از بین رفت. مربی ایتالیایی پس از دیدار گفت آندره مارینر، داور دیدار سوتش را در خانه جا گذاشته است.

مربی سابق میلان گفت که او هیچ تلاشی برای مراقبت از بازیکنان چلسی نکرد و این در حالی بود که بازیکنان منچسترسیتی تکل‌های خطرناکی روی پای آنها می‌زدند.

آنچلوتی گفت که تیمش از رویکرد فیزیکی نمی‌ترسد، اما روشن است که تیم میزبان از تکل‌های خشن استفاده کرد تا چلسی را آشفته سازد. او گفت که این روش بازی نیست و داور باید بهتر از این‌ها کار می‌کرد تا بازی را کنترل کند.

مربی چلسی گفت: «بازی فیزیکی بود. نبرد یک بازیکن مقابل بازیکن دیگری خطرناک نیست، اما بارها پیش آمد که روی یک بازیکن من در آن واحد سه خطا انجام شود. وقتی این اتفاق می‌افتد داور باید سوت بزند. البته او نمی‌توانست سوت بزند چون آن را در خانه جا گذاشته بود!»

روبرتو مانچینی، مربی منچسترسیتی در ایتالیا رقیب سرسخت آنچلوتی بود. او پیش از دیدار گفته بود چلسی در نهایت با اختلاف زیادی فاتح لیگ خواهد شد و حتی پس از بازی هم گفت نظرش عوض نشده است و چلسی قهرمان می‌شود.

نایجل دی‌یونگ، هافبک منچسترسیتی هم بر این باور است که حرف‌های مربی‌اش جنگ روانی است. او گفت مانچینی این حرف‌ها را زد تا فشار از روی بازیکنان برداشته شود و این حرف‌ها در عمل جواب داد: «او این پیام را خطاب به ما نداد. شاید این حرف‌ها را زد تا فشار از ما برداشته شود. به هر حال از شنیدن حرف‌های او متعجب شدیم.»

 
 
گردآور : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: goal.com