بر پایه این خبر سایت‌های منافقین در انتشار اخبار حکم اعدام حمید قاسمی اعلام کرده‌اند که وی از سال 2008 به اتهام جاسوسی در زندان بوده و حکم اعدام وی نیز تایید شده است....

منافقین که در خبرسازی‌های کذب و ناشیانه برای بهره‌برداری سیاسی از مسائل داخلی ایران سابقه طولانی دارند، این بار گوینده سابق اخبار ورزشی را زندانی سیاسی اعلام کردند که در انتظار حکم اعدام به سر می‌برد.  

تابناك به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده‌های شهدای ترور کشور) حمید قاسمی که تا چند سال پیش به عنوان گوینده و مدیر اخبار ورزشی در شبکه خبر مشغول فعالیت بود و در حال حاضر نیز به عنوان معاون ارتباطات، آموزش و امور فرهنگی سازمان تربیت بدنی، مشغول فعالیت است، از سوی سایت‌های منافقین به عنوان زندانی سیاسی محکوم به اعدام معرفی شده است.

بر پایه این خبر سایت‌های منافقین در انتشار اخبار حکم اعدام حمید قاسمی اعلام کرده‌اند که وی از سال 2008 به اتهام جاسوسی در زندان بوده و حکم اعدام وی نیز تایید شده است.

سایت‌های منافقین همچنین اعلام کرده‌اند که همسر حمید قاسمی با وجود اینکه حکم اعدام وی به حبس ابد کاهش یافته، در حال حاضر دچار افسردگی شدیدی شده و درخواست آزادی او را دارد.

به گزارش هابیلیان، با مراجعه به سایت تربیت بدنی آخرین گفتگوی وی با پایگاه خبری ورزش ایران در تاریخ دهم مهر ماه سال جاری و در مورد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، در این سایت خبری قابل مشاهده است.

منافقین تاکنون از هیچ کدام از رسوایی‌های گذشته نظیر سوءاستفاده از تصاویر هنرپیشه زن ایرانی، جعل عکس دختر لبنانی به عنوان یکی از شهروندان جمهوری اسلامی، رسوایی فریب خبرنگاران جهت جاسوسی و مواردی از این دست، درس نگرفته‌اند و در طول سال‌های گذشته بارها با استفاده از تصاویر اینترنتی،‌ اقدام به جعل واقعیت و دروغ سازی در موارد متعدد کرده‌اند که در اکثریت قریب به اتفاق موارد منجر به رسوایی خبری برای این فرقه شده است.
 
 
 
 
 
 
گردآور : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: asriran.com