بهترین فیلم های هالیوود در سال 2018/ از شب بازی تا رشته خیال + تصاویر
در این مقاله، 5  فیلم سال 2018 که توانسته اند نظر منتقدان و مخاطبان را جلب کنند، به شما معرفی می کنیم.

فیلم های برتر سال هالیوود/ از نابودی تا متخاصمان

شب بازی

شب بازی، ریچل مک آدامز در شب بازی
شب بازی

شب بازی، اولین فیلم شگفتی ساز سال ۲۰۱۸ بود. چراکه هیچ کس فکر نمی کرد این فیلم خلاقانه و خوش ساخت باشد. اما بعد از اکران با استقبال خوب تماشاگران و منتقدان رو به رو شد. این فیلم ژانر اکشن و معمایی را با کمدی در آمیخته و به نظر می رسد در این کار خود به واسطه کارگردانی خوب موفق شده است. جیسون بیتمن و راشل مک آدامز از جمله ستارگان این فیلم محسوب می شوند. داستان گیم نایت درباره مکس و انی است که هر هفته در یک دورهمی بازی خانوادگی شرکت می کنند. بروکس، برادر مکس تصمیم می گیرد یک بازی معمایی قتلی الکی ترتیب دهد. بروکس می خواهد برای این بازی از قاتل ها و مامورهای بازیگر و جعلی استفاده کند. بروکس دزدیده می شود و تمامی اعضای دورهمی با تصور بازی بودن تمامی داستان، شروع به تلاش برای حل معما می کنند، اما هرچه جلوتر می روند می فهمند قضیه جدی تر از این حرف ها است.

بیشتر بدانید : جدیدترین فیلم های هالیوود 2018 + تصاویر

نابودی

نابودی، ناتالی پورتمن در نابودی
نابودی

فیلمی علمی تخیلی و هیجانی با بازی ناتالی پورتمن است. این فیلم داستان زیست شناسی را روایت می کند که پا به جنگلی عجیب می گذارد. در این جنگل قوانین عادی فیزیک و طبیعت صدق نمی کند و هرکه پا به درون آن گذاشته، زنده بیرون نیامده است. Annihilation فیلمی است که زرق و برق چندانی ندارد. ممکن است از آن خوشتان بیاید و ممکن است حس خاصی به آن نداشته باشید مثل فیلم Arrival. و صد البته که پایان آن ممکن است نیاز به توضیح داشته باشد. این فیلم از راتن تومیتوز امتیاز ۸۷ درصد را دریافت کرده و دارای امتیاز ۷۹ از ۱۰۰ در متاکریتیک می باشد.

 رشته خیال

رشته خیال، دنیل دی لوئیس در رشته خیال
رشته خیال

phantom thread، رشته خیال فیلمی عاشقانه و درام با بازی دنیل دی لوئیس است. این فیلم توسط پاول توماس اندرسون نوشته و کارگردانی شده. این فیلم در اواخر ۲۰۱۷ روی پرده سینما قرار گرفت و تا اوایل ۲۰۱۸ اکران بود. فانتوم ترد آخرین فیلم دی لوئیس محسوب می شود. او پس از بازی در آن بازنشسته شد. داستان فانتوم ترد که نامزد ۶ جایزه اسکار شد، در شهر لندن و دهه ۵۰ میلادی رخ می دهد. درباره یک خیاط مشهور است، که زندگی منظم و حساب شده ای دارد و بعد از عاشق شدن دچار آشفتگی ذهنی می شود. دنیل دی لوئیس پیش از این در فیلم های تحسین شده ای مثل Gangs of New York، There Will Be Blood و Lincoln بازی کرده است.

 پست

پست، تام هنکس و مریل استریپ در پست
پست

استیون اسپیلبرگ دو فیلم برای سال ۲۰۱۸ دارد. یکی همین فیلم The Post و دیگری فیلم Ready Player One که جلوتر درباره آن صحبت خواهیم کرد. در فیلم  پست، تام هنکس و مریل استریپ بازی کرده اند. داستان این فیلم واقعی است. د پست به تلاش رییس و سردبیر روزنامه واشینگتن پست برای افشای یک رسوایی دولتی در آمریکا می پردازد. The post آدم را یاد فیلم تاریخی قبلی اسپیلبرگ یعنی “پل جاسوس ها” می اندازد، اما به شکل واضحی سریع تر از پل جاسوس ها ساخته شده. از طرفی دیگر، داستان د پست به اندازه پل جاسوس ها عمیق نیست. نکته مثبت این فیلم آن است که می خواهد اهمیت تعهد روزنامه نگاران به انتشار حقیقت را نشان بدهد. در داستان این فیلم می بینیم که سیاستمداران آمریکایی درباره جنگ ویتنام دروغ گفته اند. اسناد منتشر شده به دست نیویورک تایمز می رسد و این روزنامه بعد از انتشار آن ها از انتشار باقی اسناد منع می شود. بعد از این اتفاق در روزنامه واشینگتن پست این کشمکش درونی پیش می آید که آیا ادامه اسناد را منتشر کنند یا نه.

بیشتر بدانید : بهترین فیلم های ترسناک 2018 + تصاویر

متخاصمان

متخاصمان، کریستین بیل در متخاصمان
متخاصمان

این فیلم در ژانر وسترن و اکشن قرار می گیرد و نقش اصلی آن بر عهده کریستین بیل بوده است. بیل را بیشتر با سه گانه بتمن نولان می شناسیم. داستان فیلم در سال ۱۸۹۲ رخ می دهد. درباره کاپیتان ارتشی است که قصد دارد رییس یک قبیله سرخپوست و خانواده اش را در طول یک منطقه خطرناک اسکورت کند. کارگردان Hostiles، اسکات کوپر است و پیش از این، فیلم Black Mass را کارگردانی کرده است.


بیشتر بدانید : معرفی 12 فیلم از جشنواره کن 2018 که نباید از دست داد

بیشتر بدانید : فیلم ترسناک هایی که بر اساس واقعیت ساخته شدند/ از کانجیورینگ تا احضار

بیشتر بدانید : محبوب ترین فیلم های هالیوود/ از جنگ ستارگان تا شکستن از درون + تصاویر

بیشتر بدانید : فیلمی که روی زخم دل جوانان خنج می کشد تا بیدارشان کند


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: injast.net