از جانی دپ تا نیکول کیدمن: بازیگرانی که به هیولا و یا فرد دیگری تبدیل شدند + عکس
این بازیگران ساعتهای زیادی را روی صندلی گریم گذراندند تا تبدیل به یک هیولا ، اوباش و… شوند. آیا می توانید بازیگران زیر لایه های آرایش را حدس بزنید؟

گریم های سنگین هالیوود

در این گزارش تعدادی از ستاره‌های سینما را خواهید دید که با گریم های فوق العاده چهره‌های متفاوتی را پیدا کردند و برای اینکار مجبور شدند ساعت ها روی صندلی بدون حرکت بنشینند.

بارها از ستارگان‌ ها‌لیوود خواسته شده که برای بازی در بعضی فیلم‌ها‌ ظاهر خود را تغییر دهند، اما گاهی اوقات آنها حتی فراتر از وظیفه خود عمل می‌کنند. نمونه‌ها‌ی جالب تغییر شکل بازیگران‌ ها‌لیوود را ببینید.

بهترین گریم های هالیوود
مری چیفو در Star Trek


سریال «بازی تاج و تخت» یکی از پرطرفدارترین سریال های تلویزیون بود. در این سریال گریم بازیگران به قدری هنرمندانه اجرا شده بود که چهره واقعی آنها قابل تشخیص نیست.

بهترین گریم های هالیوود
ریچارد بریک در نقش پادشاه شب در بازی تاج و تخت Game of Thrones


نیکول کیدمن بازیگر برنده جایزه اسکار و امی، در فیلم کارآگاهی (Destroyer) یا ویرانگر  خوش درخشید. او در نقش کارآگاهی به نام ارین بل ظاهر می شود که می خواهد به درون یک گروه گنگستری در بیابان های کالیفرنیا نفوذ کند. اما این فیلم پایانی تراژیک دارد.

نیکول کیدمن در این فیلم با ظاهری جدید و متفاوت از همیشه بازی می کند. چهره ای که شاید در نگاه اول قابل تشخیص نباشد.  و با ظاهر همیشگی اش کاملا متفاوت است. گریم او به شکلی است که نشانه های خشم، استرس و بی خوابی در چهره اش نمایان باشد.

بهترین گریم های هالیوود
نیکول کیدمن در ناوشکن Destroyer

بیشتر بدانید : گریم عجیب و باورنکردنی نیکول کیدمن در فیلم destroyer ناوشکن + تصاویر

توده سیاه (2015) فیلم دیدنی از جانی دپ است که در سال 2015 اکران شد. در این فیلم جانی در نقش یک گانکستر معروف ایفای نقش میکند. این فیلم به کارگردانی بری لوینسون کارگردان صاحب نام هالییوود میباشد.

بهترین گریم های هالیوود
جانی دپ در فیلم توده سیاه Black Mass

کائه الکساندر در بازی تاج و تخت
کائه الکساندر در بازی تاج و تخت


یکی از بازی های بسیار زیبای جنیفر لارنس در فیلم مردان ایکس می باشد . مردی در نقش اریک در یکی از اردوگاه های نازی ها گرفتار شده است و به دلیل داشتن قدرت مافوق طبیعی اش در خم کردن فلزات، مکرراً توسط دکتری به نام کلاوس اشمیت ( کوین بیکن ) مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و در نهایت رابطه ی عاطفی او با ریون ( با نقش آفرینی جنیفر لارنس ) بهترین داستان فرعی فیلم به شمار می رود .

جنیفر لارنس، متولد 1990، بازیگر آمریکایی ست که بخاطر نقش اش در فیلم «مردان ایکس» محصول سال ۲۰۱۱، درخشید. او برای بازی در این نقش مجبور بود که هر روز ساعت های زیادی را صرف گریم صورت و اندام خود کند و برای کندن گریم هایش درد بسیاری بکشد. او لاتکس را به پوست خود می چسباند و لنزهای زرد رنگ به چشمهایش می زد تا در نقشی که به عهده گرفته، به زیبایی هر چه تمام تر هنرنمایی کند.

بهترین گریم های هالیوود
جنیفر لارنس در مردان ایکس: کلاس اول X First Class

بیشتر بدانید : جنیفر لارنس در 5 فیلم پر فروشش + تصاویر

بهترین گریم های هالیوود
بیل اسکارشگورد در نقش پنی وایز فیلم it


بیشتر بدانید : ویژگی خاص چشمان دلقک ترسناک هالیوود در فیلم it !!+ تصاویر پشت صحنه

با توجه به گفته‌های گریمور فیلم پسر جهنمی، جوئل هارلو، برای تبدیل کردن هاربور به «پسر جهنمی» کمتر از دو ساعت وقت می‌گذاشته است. اگرچه تمرین‌های فراوان باعث آن شده بود. هارلو اضافه کرد که “تبدیل کردن چنین شخصیتی با پیچدگی‌های خاص خود تا جایی که لوازم گریم‌های مصنوعی جوابگو بودند، باورنکردنی از کار در آمد”. گریم‌های اولیه نزدیک به سه ساعت زمان می‌برد اما او رفته رفته سریع‌تر شد.

بهترین گریم های هالیوود
دیوید هاربر در پسر جهنمی Hellboy


در فیلم "مورد عجیب بنجامین باتن" انگار مجسمه هشتاد سالگی براد پیت را ساخته باشند بعد هم یکی دیگر در سن ۷۰ سالگی و دوباره یکی دیگر در سن ۶۰ سالگی و الی آخر تا سال‌ها‌ی عمر یک مرد را به خوبی نمایش دهند. در این فیلم براد پیت حسابی خودش را به دست گریمورها سپرد.

بهترین گریم های هالیوود
برد پیت در فیلم مورد عجیب بنجامین باتن

جادوگران سینما طی 70 سال گذشته طرفداران سینما را ترسانده اند و یا باعث دلهره آنها شده اندكه  این به لطف فیلمهای كلاسیك هالیوودی بوده است.جادوگرانی كه در ظواهر مختلف زشت و زیبا با مخاطبان ارتباط برقرار كرده اند و برخی علی رغم نقشهای منفی در ذهن مخاطب باقی مانده اند. یکی از بهترین گریم های جادوگری مربوط به آنجلیکا هاستون در فیلم جادوگران است.

بهترین گریم های هالیوود
آنجلیکا هاستون در جادوگران The Witches



بیشتر بدانید : گریم شگفت انگیز بازیگر زن 57 ساله با ظاهر پیرمرد 82 ساله!!

بیشتر بدانید : کریستین بل با تغییرات ظاهری حیرت انگیزش همه رو شوکه کرد!! + عکس

بیشتر بدانید : 7 گریم عجیب و غریب بازیگران در سینمای جهان!

بیشتر بدانید : مردانی که پشت نقاب فیلم های ترسناک هستند!! (عکس)

 

تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ