در این وسترن انتقام‌جویانه بازیگرانی مثل لئوناردو دی‌کاپریو (‌در اولین نقش منفی سینمایی خود)، ساموئل ال جکسون، جمی فوکس، کریستف والتز و کری واشنگتن بازی کرده‌اند.

 به گزارش خبرگزاری فارس، طی چند روز گذشته برخی سایت‌های هنری اخباری را منتشر کردند که حکایت از تغییر برخی از صحنه‌های «دجانگوی رها شده» می‌کرد، اما تارانتینو اعلام کرد این فیلم بر اساس فیلم‌نامه‌ای که خود او بر اساس یک ایده اریجینال نوشته، فیلمبرداری و تدوین شده و چیزی از آن کم یا زیاد نخواهد شد.

انتشار 4 پوستر تازه از فیلم که هر یک عکس یکی از کاراکترهای محوری قصه را با خود دارند، تاکیدی بر رد شایعات موجود ارزیابی شده است.



در این وسترن انتقام‌جویانه بازیگرانی مثل لئوناردو دی‌کاپریو (‌در اولین نقش منفی سینمایی خود)، ساموئل ال جکسون، جمی فوکس، کریستف والتز و کری واشنگتن بازی کرده‌اند.



جمی فوکس بازیگر سیاه‌پوست و اسکار گرفته سینما در این فیلم در نقش اصلی یعنی دجانگو بازی می‌کند که قصد انتقام گرفتن از کاراکتر خبیث قصه را دارد.


دی کاپریو در نقش کالوین کندی یک شرور ثروتمند است که برای دجانگو پاپوش دوخته و پس از زندانی کردن وی، زندگی‌اش را از بین برده است.

دجانگو که یک برده است به کمک دکتر کینگ شولتز (‌با بازی کریستف والتر) آموزش‌های لازم را می‌بیند تا با کالوین کندی مبارزه کند.

قصه «دجانگوی رها شده» در جنوب آمریکا و دو سال قبل از جنگ داخلی معروف این کشور اتفاق می‌افتد و حال و هوایی کلاسیک دارد.
 
این اکشن وسترن انتقام‌جویانه برای 25 دسامبر امسال، به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود. از حالا، پیش‌بینی موفقیت بالای مالی برای این فیلم در جدول گیشه نمایش سینماها می‌شود.

تحلیل‌گران سینمایی می‌گویند عواملی مثل نام تارانتینو به عنوان کارگردان، حضور چهار بازیگر مولف سینما در نقش‌های اصلی، بازی لئوناردو دی‌کاپریو در یک نقش منفی و بالاخره وسترن بودن ژانر فیلم، باعث می‌شوند تا «دجانگوی رها شده» در زمان اکران عمومی، تبدیل به یک فیلم پرسروصدا و جنجالی شود.

این فیلم با هزینه‌ای 60 میلیون دلاری تهیه شده و پس از «پدرسوخته‌های لعنتی» به روی پرده سینماها می‌رود که تارانتینو 3 سال قبل کارگردانی کرد.

  
 
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com /culture

منبع :farsnews.com




مطالب پیشنهادی: 
رمان سیاه یا رمان پلیسی واقع گرا
ضرر و زیان حدود یک میلیارد تومانی " شرکت"
انتخاب لیلا حاتمی برای فیلم "سر به مهر "
تایپو گرافی یا خط نگاری, انتقال پیام به کمک حروف
وضعیت نا مطلوب پوستر فیلم