او واقعا" استعداد این کار را دارد و بخاطر حس شوخ طبعی عجیب و غریبش برای این نقش خیلی مناسب است."
بن استیلر به لیدی گاگا پیشنهاد کرده است که در ازای دریافت ۴.۶ میلیون دلار ، در قسمت دوم فیلم کمدی " زولندر" نقش زن مورد علاقه درک و هنسل را بازی کند.
یک منبع خبری به روزنامه سان گفت :" آنها خیلی دلشان می خواهد که لیدی گاگا این پیشنهاد را بپذیرد و این نقش را بازی کند زیرا او واقعا" استعداد این کار را دارد و بخاطر حس شوخ طبعی عجیب و غریبش برای این نقش خیلی مناسب است."

کیت موس ، کیت آپتون ، هایدی کلوم و آدریانا لیما کاندیدهای دیگر این نقش هستند اما اون ۴۳ ساله مدتها پیش یعنی درماه دسامبر سال ۲۰۱۰هم اعلام کرده بود که لیدی گاگا ایده آل ترین فرد برای بازی در این نقش است.
او گفت:" گاگا باید در این فیلم بازی کند . این فیلم بزودی ساخته خواهد شد و از نظر من و بن استیلر ،مردم از دیدن بازیگران جدیدی که ما در این فیلم استفاده خواهیم کرد خوشحال خواهند شد . "

بن استیلر اخیرا" درباره فیلم دوم " زولندر " چیزهای جدیدی فاش کرد و گفت:" این فیلم ۱۰ سال بعد را به تصویر می کشد و بیشتر صحنه های آن در اروپا فیلمبرداری خواهد شد. دوست ندارم که داستان این فیلم را فاش کنم اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است که زندگی درک و هنسل در ۱۰ سال بعد را نشان خواهد داد."
فیلمبرداری این فیلم قرار است سال آینده آغاز شود.
مترجم: فرشته مشاور




گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: aftabir.com


مطالب پیشنهادی:
لیلا حاتمی در غم از دست دادن همسر
چه خوبه برگشثی امیر جعفری!
آنجلینا جولی در برابر فرزندانش می ایستد!
هنرمندان نام آشنا همه در یک جا
آرنولد شوارزنگر و فیلم جدیدش