حالا واقعا" دلم می خواهد آهنگهای شاد بخوانم
آدل قصد دارد در آلبوم بعدی خود از مادر بودن بنویسد و تاکید کرده است که آهنگهای آلبوم بعدی او برخلاف آلبومهای قبلی او شاد خواهند بود . اشعار آهنگهای دو آلبوم قبلی آدل درباره قلب شکسته و زخمی و رابطه عاشقانه شکست خورده او بودند.
خواننده آهنگ موفق " یکی مثل تو" روز جمعه صاحب یک فرزند پسر شد .

بنا به گزارش روزنامه دیلی میرر ، آدل به دوستان خود گفته است:" حالا واقعا" دلم می خواهد آهنگهای شاد بخوانم.هیچ وقت اینقدر خوشحال نبوده ام . من تعدادی از اشعار این آلبوم را نوشته ام و هروقت آمادگی لازم را داشتم آنها را می خوانم و منتشر می کنم."
دن ویلسون ، همکارآدل در آمریکا نیز تایید کرد که یک آلبوم جدید در راه است و گفت:" آدل هیچ وقت اینقدر خوشحال نبوده است و او در شرایط روحی بسیار خوبی است . من تا آنجایی که می توانم اشعار آهنگها را می نویسم."

یک منبع خبری گفت:" آدل در طول چند ماه گذشته هم کار کرده است . آهنگهای آینده او درباره احساسهای خوب و خوشی است که او در کنار سیمون تجربه کرده و تغییراتی است که مادر بودن در او ایجاد کرده است."
" تن صدای او در آهنگهای قبلی اش شبیه به هم و غمگین بودند اما در آلبوم بعدی او، مردم تن صدای جدیدی از آدل را خواهند شنید که واقعا" فوق العاده و باورنکردنی است و مطمئنا" بسیار شگفت زده خواهند شد ."
" شایعات منتشر شده مبنی براینکه او قصد دارد چند سال موسیقی را رها کند ، حقیقت ندارد . او تا تعطیلات کریسمس کار نمی کند و در کنار پسرش خواهد بود اما بعد ،کار ساخت آلبوم جدیدش را آغاز خواهد کرد . او قصد دارد تا پاییز سال آینده یک آلبوم جدید منتشر کند."
مترجم: فرشته مشاور




گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: aftabir.com


مطالب پیشنهادی:
لیلا حاتمی در غم از دست دادن همسر
چه خوبه برگشثی امیر جعفری!
آنجلینا جولی در برابر فرزندانش می ایستد!
هنرمندان نام آشنا همه در یک جا
آرنولد شوارزنگر و فیلم جدیدش