در این شرکت ‌همه اهل زد و بند هستند

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، گروه سازنده «میلیاردر‌» برای ادامه تصویربرداری، به لوکیشن خانه رمال می‌روند و علیرضا کمالی‌پور، رامین راستاد، سامان گوران و سحر زکریا مقابل دوربین هستند.

تاکنون حدود 20 قسمت این سریال 50 قسمتی ساخته شده و گروه در حال حاضر مشغول تصویربرداری بخش‌های باقی مانده از این 20 قسمت هستند.

«میلیاردر» داستان جوانی است که برای پیدا کردن کار به هر دری می‌زند تا اینکه در شرکتی که همه چیز آن بر مبنای پارتی بازی استوار است، استخدام می‌شود. در این شرکت ‌همه اهل زد و بند هستند و اغلب از جایگاه‌شان سوء استفاده می‌کنند. این پسر ساده‌دل با کار در این شرکت ناخواسته با خیلی از این افراد در‌می‌افتد که ماجراهای طنز زیبایی را به همراه می‌آورد.

قرار است فصل نخست «میلیاردر» از نیمه دوم آذر‌ماه امسال در قالب 25 قسمت طی پنج شب در هفته روی آنتن شبکه یک رود. بازیگران این سریال عبارتند از: علی پیردوست در نقش دایی هوشنگ، زهیر یاری در نقش بهمن، سحر زکریا در نقش آذر خواهر بهمن و دختر فرجام، محمدرضا شریفی‌نیا در نقش فرجام رییس شرکت، عاطفه رضوی در نقش سیمین زن فرجام، علیرضا کمالی‌نژاد در نقش منصور داماد فرجام، نیما شاهرخ در نقش تیراداد پسر بزرگ، مجید مظفری در نقش ولی پدر بهادر، آرام جعفری در نقش شیرین خواهر بهادر، رامین راستاد در نقش خسرو داماد ولی.

 




گردآوری :گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : farsnews.com



مطالب پیشنهادی :
نیکول کیدمن باردیگر در یک درام دلهره‌آور
چرا لیلا حاتمی در "چه خوبه برگشتی" حضور ندارد؟
دلایل موفقیت سریال های کره ای
حامد بهداد در تله دوربین مخفی
بدون نان و آب می‌شود زندگی کرد ولی بدون «دونگ‌یی» نه!