دورنمای آثار تلویزیونی را تغییر داده‌اند...


«جی.جی آبرامز»، تهیه‌کننده و کارگردان سرشناس هالیوود جایزه‌ یک عمر دستاورد تلویزیونی را از انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا (PGA) دریافت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا اعلام کرد، امسال جایزه‌ یک عمر دستاورد تلویزیونی «نورمن لیر» به «جی.جی آبرامز»، سازنده‌ سریال‌های معروفی چون «لاست» و «حاشیه» اعطا می‌شود.

مراسم اعطای جوایز روز 26 ژانویه برگزار خواهد شد.

یکی از تهیه‌کنندگان این انجمن درباره‌ی آبرامز گفت: جی.جی آبرامز طی دهه‌ گذشته و پیش از آن برخی از برجسته‌ترین سریال‌های تلویزیونی را تولید کرده که دورنمای آثار تلویزیونی را تغییر داده‌اند. استعداد او شگفت‌انگیز است و با تعهدش نسبت به روایت داستان‌های بی‌پرده و شخصیت‌های پرجاذبه در برنامه‌های تلویزیونی با بالاترین کیفیت، به خاطر دریافت چنین جایزه‌ای زندگی کرده است.

به گزارش ورایتی، آبرامز پس از اطلاع از خبر دریافت این جایزه گفت: درخواست قبول جایزه‌ «نورمن لیر» از انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا افتخاری باورنکردنی است، به ویژه اینکه آقای «لیر» یکی از قهرمانان واقعی من بود. بسیار مفتخرم که در فهرست برندگان این جایزه قرار می‌گیرم و منتظرم تا ماه ژانویه آثار دیگر همکارانم در حوزه‌ی تهیه‌کنندگی مورد تمجید قرار گیرد.

آبرامز کار خود در دنیای جعبه‌ جادویی را از سال 1998 با دستیار کارگردانی سریال «فیلیسیتی» آغاز کرد. سریال «نام مستعار»(Alias) به کارگردانی و تهیه‌کنندگی او ساخته شد. آبرامز سپس شاهکار خود «لاست» را تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرد و موفق به دریافت جوایز بخش‌های بهترین کارگردانی و بهترین درام تلویزیونی «امی» شد.

وی در حال حاضر به عنوان تهیه‌کننده در سریال‌های «فرد مورد علاقه»، «حاشیه» و «انقلاب» کار می‌کند. پیش از آبرامز چهره‌های سرشناسی چون «تام هنکس»، «دیک ولف» و «دان هوویت»، «گری کی مارشال»، «دیوید ای کلی» و «مارک برنت» جایزه‌ی یک عمر دستاوردهای تلویزیونی «نورمن لیر» را به دست آوردند.


گردآوری :گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع :  isna.ir


مطالب پیشنهادی :
"دلتنگی های عاشقانه" بامحمد رضا فروتن و میترا حجار
حامد بهداد در تله دوربین مخفی
دلایل موفقیت سریال های کره ای
جشن سال نو میلادی با تیلور سویفت
می شود "راستش را گفت" و "کلاه پهلوی" بر سر مخاطب نگذاشت!