روی مشکلات مردم تحقیق می‌کند. او برای این کار مترو را در نظر گرفته است


«دانیال عبادی» بازیگر نقش «علیرضا» در سریال «راستش را بگو» که این شب‌ها از شبکه یک سیما پخش می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: داستان سریال درباره یک دانشجوی کارشناسی ارشد مردم‌شناسی است که خیلی صادقانه دنبال کارهای پایان‌نامه‌اش است و روی مشکلات مردم تحقیق می‌کند. او برای این کار مترو را در نظر گرفته است، هر روز در مترو می‌نشیند و عکس می‌گیرد و مطالبی می‌نویسد، همین کارش باعث می‌شود حراست و اطلاعات مترو نسبت به او دچار سوءتفاهم شوند و فکر کنند که خرابکار است یا می‌خواهد بمب‌گذاری کند.


وی ادامه داد: آن‌ها باورشان نمی‌شود که علیرضا آدم خوبی باشد و این پسر ناخواسته به دلیل خوب بودن زیاد، مورد اتهام قرار می‌گیرد و باید ثابت کند که آدم بدی نیست و در راستای این قضیه دچار یک تعلیق‌هایی با دوستان و اطرافیانش می‌شود که داستان را شکل می‌دهد.

وی همچنین درباره ورودش از سینما به تلویزیون اظهار داشت: کمی برایم سخت بود که در تلویزیون بازی کنم، چون کار سینمایی انجام می‌دادم، اما چند بار از دفتر آقای آهنج - کارگردان «راستش را بگو» - با من تماس گرفتند و خواستند فیلم‌نامه را بخوانم، وقتی فیلمنامه را که نوشته دکتر رستگاری بود خواندم، دیدم نقشی را که قرار است بازی کنم خیلی دوست دارم؛ به خاطر همین قبول کردم وارد کار سریال شوم. 

عبادی درباره ویژگی‌های شخصیتی علیرضا توضیح داد: شخصیت‌پردازی که درباره نقش او شده بود، جذابش می‌کرد. شخصیتی مثل علیرضا مابه‌ازای بیرونی ندارد، اگر هم داشته باشد پیدا کردن آن سخت بود، چون شخصیتی داشت که مانند آن را باید در پهلوان‌های قدیم و مرام‌شان بیینم، به خاطر همین من سعی کردم خیلی از آدم‌هایی را که در شرایط علیرضا زندگی می‌کنند را ببینم و از هر کدام یک چیزی دریافت کنم، بعد هم با تمام احساسم آن را بازی کنم.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : farsnews.com


مطالب پیشنهادی :
تنها سریالی که برای خنداندن مردم زور نمی زند
برلین،شهری که هنوز دوپاره است
کلاه قرمزی یا اخراجی ها 2 کدام پر فروش ترین خواهند شد؟
بهمن قبادی و پروژه جدیداش
10 واقعیتی که درباره جانی دپ نمی دانید