اندیشه فولادوند در «چاله»
سهیل بیرقی که در سینما با دستیاری رضا کاهانی نامی آشناست؛ سعی می کند زندگی حرفه ای را به شکل دیگری تجربه کند. او این روزها دغدغه «چاله»ای را دارد که در آن با بازیگران نام آشنایی چون عمار تفتی، اندیشه فولادوند و عاطفه نوری به تمرین مشغول است.




به گزارش شبکه ایران این روزها سهیل بیرقی که در سینما با دستیاری رضا کاهانی نامی آشناست؛ سعی می کند زندگی حرفه ای را به شکل دیگری تجربه کند. او این روزها دغدغه نمایشی با عنوان «چاله» را دارد که در آن با بازیگران نام آشنایی چون عمار تفتی، اندیشه فولادوند و عاطفه نوری به تمرین مشغول است.



سهیل بیرقی این اثر را نوعی تلاش می داند که امیدوار است مورد پسند مخاطب قرار گیرد و به عنوان یک کار از بخش خصوصی دیده شود. بیرقی معتقد است که تالار پارین گمشده او در این اجرا بود و مدتها دنبال چنین فضای خاصی می گشت که بتوان یک اجرای متفاوت را در آن تجربه کرد.



او می گوید:«قرار است که بازیگر و مخاطب با هم به اجرای این نمایش و باورپذیری آن کمک کنند. شما در اصل باید منتظر نمایشی باشید که تماشاچیانش نیز بخشی جدی از قصه آن بوده و با قهرمانان اثر به ایجاد حس نهایی و باور پنهان شده در کار می رسند.»

نمایش «چاله» قرار است از تاریخ نهم آذرماه در تالار پارین-موزه زمان به روی صحنه برود.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir


مطالب پیشنهادی:
اعتراض یک نویسنده به برنامه هفت
اکران تنها فیلم ایرانی در جشنواره اسپانیایی
ولخرج ترین گردشگران دنیا و محبوب ترین کشور دنیا کجاست ؟
فیلم " آینه شمعدون " توقیف شد یا متوقف؟
مستربین خداحافظی کرد